יום הולדת 40 לגבר סדנת קוקטיילים

לשיחת הכרות וללא התחייבות

צרו קשר: 052-2457-843

איך לחגוג יום הולדת לבעל

אומרים שבגיל 40 החיים רק מתחילים.
הפעלות ליום הולדת 40 סדנת קוקטיילים
סדנת האלכוהול של זיו מנור לכבוד יום הולדת 40 לגבר רק מוכיחה שזה נכון
הסדנה של זיו היא המתנה הטובה ביותר שהגבר שלך יכול לקבל…בואי תראי למה:
לא כל יום האהוב שלך חוגג מספר כזה עגול ומשמעותי.
הוא עבר כברת דרך לא פשוטה בחייו, איתך ולבדו, ובגיל הזה הוא עדיין נשאר המאמי ההרפתקני שהיה גם לפני עשרים שנים.
בהחלט מגיעה לו חגיגה גדולה ושווה שתיזכר לעד, לצד הסדנה של זיו מנור.
למה הסדנה? היא מיועדת לקבוצות של אניני טעם שאוהבים לחגוג ולטעום אלכוהול מהסוג המשובח ביותר, לארח עם הקוקטיילים הטובים ביותר וקינוחי האלכוהול המפתיעים ביותר, הסדנה מתאימה לקבוצות מגוונות ושונות וסוגי אירועים עסקיים ופרטיים כאחד, בהתאמה מושלמת לכוכב האירוע והשמתו במרכז העניינים, השתתפות והכנה עצמית של קוקטיילים רבים.
וזו מתנה מצוינת שאפשר להשאיר כאטרקציה המרכזית באירוע שאת מתכננת עבורו

איך לחגוג יום הולדת לבעל

  • תתפרעו עם נושא יום הולדת מיוחד! אתם יכולים ללכת על פיקניק, שינה באוהלים, טורניר משחקים כמו טניס שולחן, ביליארד, כדורגל ועוד.
  • אם אתם רוצים לארגן מסיבה שלא ישכחו – אל תשכחו את האוכל! אתם יכולים ללכת על נשנושים קלילים- קרקרים וחטיפים עם מטבלים, בורקסים, חמוצים, פלאפלים בקערית, צ`יפס ועוד.
  • הכינו פלייליסט עם מוזיקה מוכנה מראש על מנת שלא תצטרכו לחפש דיסקים ושירים.
    אתם יכולים להכין רצועת שירים לאורך 4 שעות, כדי שלא תצטרכו להתעסק עם המוזיקה ופשוט לשים אותה מתחילת המסיבה ועד סיומה. בצורה הזו הרצועה משמשת כדי ג`יי.
    אל תשכחו לערבב סגנונות, לשים גם שירי סלןאו ולשים שירים שאתם אוהבים- הרי הכי חשוב שאתם תיהנו.
  • תכינו הפתעות לאלו שרוצים לעשות הפסקה מהריקודים- משחקי שולחן, פופים שאפשר להימרח עליהם, ששבש, שולחנות משחקים כמו ביליארד, כדורגל שולחן ועוד. שימו לב שלא כולם אוהבים לרקוד וכדי שיהיה מקום לדבר וליהנות חוץ מהריקודים חשוב שיהיו אטרקציות נוספות.

הפקת יום הולדת 40

קשטו את המקום לפי נושא היום הולדת- ארגנתם מסיבה? עטפו מנורות באהילים שאתם יכולים להכין, פזרו נצנצים וזוהרים ברחבי החדר, הכינו כדור גומי מנופח או שניים שאפשר לזרוק במהלך הריקודים אחד לשני וקונפטים שאפשר לזרוק מדי שעה על הרוקדים.
אתם מארגנים ערב משחקים? הכינו בריסטולים עם טבלאות בהן אפשר לרשום את ניקוד המשתתפים, הכינו קליעות למטרה ושולחנות משחק מתאימים, תנו את האווירה של תחרות ומשחק.
במהלך היום, אל תשכחו לתת לאהוב שלכן מכתב מרגש או שפשוט תגידו להם כמה הם חשובים לכן וכמה אתן אוהבות אותם ומקוות שהם יהנו מהיום הנפלא הזה שאתן מתכננות בשבילם.
יום ההולדת של בן הזוג שלך הוא אירוע חגיגי ומשמש כהזדמנות להראות להם את הצד הרומנטי שבכן.
זה יום מושלם להצית מחדש את האש שבמערכת היחסים שלכם ולתת לה איזה פוש. במיוחד לזוגות ותיקים שבדרך כלל שוכחים עם הזמן את האהבה ומקבלים אותה כמובן מאליו…

התקשרי עכשיו לזיו 📞 0522-457843 –  יום הולדת 40 לגבר שלך יהיה בלתי נשכח!

סדנת קוקטיילים בלתי נשכחת עם זיו מנור

פעילות לשבועות