052-2457843

X

אירוע גיבוש עובדות וטיפים לתכנון אירוע שהעובדים שלכם לא ישכחו

מנהלי ארגונים וחברות, שימו לב, המאמר הזה הוא בשבילכם. יכול להיות שאתם יודעים את זה, ויכול להיות שאתם בוחרים להתעלם מהעובדה, אבל רוב הסיכויים הם שאתם מנהלים צוות שעובד קשה.

לשיחת הכרות וללא התחייבות

צרו קשר: 052-2457-843

אז נכון, מדי פעם אתם מוציאים אותם ליום כיף ומכריחים אותם להשתתף במשימות שכל מטרתן אינה אלא לשפר את יכולת התפקוד שלהם בעבודה, שזה בסדר גמור, אבל לא בדיוק נכנס להגדרה שלהם על יום כיף. כדי לתכנן נכון אירוע גיבוש, הנה כמה עובדות וטיפים שיסייעו לכם לתכנן את האירוע המושלם שיגרום לעובדים שלכם להסתכל עליכם מחדש במבט מעריך באמת.

במקום טיפוס על חבלים או חידון טריוויה שמצחיק רק אתכם, כדאי שתזמינו את העובדים שלכם לסדנת קוקטיילים מגניבה

אם אתם מתכננים אירוע גיבוש נוסף בקרוב, ומעוניינים לתת לעובדים שלכם הרגשה שאתם חושבים עליהם ועל רווחתם, סדנת קוקטיילים בהנחיית זיו מנור, מיקסולוג ואמן אלכוהול, היא האירוע שהעובדים שלכם לא ישכחו עוד הרבה זמן.

העובדים כל כך יעריכו את העובדה שטרחתם להזמין אותם לאירוע כל כך מגניב, שהם ישמחו לתת מעצמם בעבודה הרבה יותר מכפי שתוכלו להשיג מהם עם עוד יום "עבודה" מפרך של טיפוס על חבלים או אימוץ המוח בחדר בריחה, או אפילו חידון טריוויה שיכתיר את העובד המצטיין של החודש או את המנהל הכי אהוב.

הם לא רוצים פרס על עבודה מצטיינת. הם רוצים לדעת שחשבתם עליהם ואפשרתם להם לשתות קצת, להשתחרר וליהנות באמת. אחרי הסדנה, אתם יכולים להיות בטוחים שתהיה להם את המוטיבציה להחזיר לכם, ובענק.

פיתוח טעמים חדשים

אירוע גיבוש עם סדנת קוקטיילים מלמד את ההנהלה והעובדים שיטות חדשות להכנת קוקטיילים שמעוררת אותם לרצות ליהנות מחוויה עשירה יותר מהמשקאות המוגשים.

כמנהלים, אתם יכולים להיות האחראים על חשיפת הפלאים האלה בפני העובדים שלכם, ובהנחיית זיו מנור, תוכלו להציג בפניהם סוגים חדשים של משקאות שהם לא הכירו קודם, כך שמעבר למטרה המוצהרת של אירוע גיבוש, אתם מספקים להם אירוע די מגניב ומשמח.

סדנת קוקטיילים מסייעת לכם להבין את ההיסטוריה שמאחורי המשקאות, המסורות השפיעו על הכנתם, והעיצוב בסגנונות המוכרים היום. ברוב המקרים, תבינו שקוקטייל טוב הוא הרבה יותר מאשר רק שילוב נכון של טעמים.

שוברים את הקרח ולא מפסיקים לשחק

אירוע גיבוש עם סדנת קוקטיילים הוא בדיוק מה שהוא נשמע: אירוע שבו העובדים שלכם לומדים איך להכין כמה קוקטיילים מגניבים, עם עובדות שלא ידעתם על מקורות משקאות שונים, ושיעזרו לכם להכין את המשקאות האהובים עליכם טוב יותר.

לעובדים שלכם מגיע אירוע מגניב, שיאפשר להם להשתחרר קצת, ולהירגע באווירה רחוקה מהמשימות, המטלות ולוחות הזמנים העמוסים שלהם. לצד הכנת המשקאות ושבירת הקרח הדרוש למתכוני הקוקטיילים, אירוע גיבוש בהנחיית זיו מנור שובר את הקרח גם בין העובדים לבין ההנהלה, וגם מפיג מתחים שעשויים להתקיים בין העובדים.

אנחנו מדברים על אירוע גיבוש מקפיץ שכולל גם משחקים משעשעים, טיפים לבישול באלכוהול, משחקי שתיה, וכל הגימיקים שצריכים להתקיים באירוע כיפי, כולל פרסים מדליקים, וכמובן מספיק טעימות של משקאות שלא ידעתם שאפשר להכין.

עובד טוב הוא עובד מאושר

כשאתם מתכננים אירוע גיבוש עם סדנת אלכוהול, אתם מפתיעים את העובדים שלכם עם אירוע מקורי ומקפיץ, כזה שהם לא חשבו שיוזמנו אליו, בטח שלא במסגרת העבודה.

שוב שתבינו שעובד טיוב הוא עובד מאושר, ועובד מאושר הוא עובד שיודע שההנהלה נקטה במאמצים משמעותיים לשמח אותו.

כמו שאתם מציבים את הדגש על הציפיות המקצועיות שלכם מהעובדים, חשוב שתציבו את הדגש גם על הגיבוש החברתי שלהם. הפרס שלהם הוא אירוע מגניב וייחודי, והפרס שלכם הוא עובדים שיישארו במקום העבודה עם מוטיבציה לתת את מאת האחוזים שלהם בתפקידם.

אירוע גיבוש מחבר יותר את העובדים למקום עבודתם, וסדנת קוקטיילים לוקחת את החיבור הזה צעד אחד קדימה, עם הערכה מחודשת של העובדים למנכ"ל, למנהל הצוות, לסמנכ"ל, למנהל המכירות, לצד החיבור המועצם שלהם בינם לבין עצמם.

בחירת סדנת קוקטיילים שמתאימה לכם

בהתאם לסוג סדנת הקוקטיילים שתבחרו שתככב באירוע שלכם, תוכלו לבחור, למשל, סדנה שמתמקדת בהכנת קוקטייל מסוג אחד, כמו מרגריטה או מוחיטו, או סדנה שמלמדת יותר על שתיית יין, וודקה או וויסקי.

אתם יכולים, כמובן, לתכנן אירוע גיבוש עם סדנה שכוללת מגוון עשיר של קוקטיילים, אבל הנקודה שחשוב שתפנימו היא שלא משענה באיזו סדנה ממגוון הסדנאות של זיו מנור תבחרו, אתם יכולים להיות בטוחים שמחכה לכם שעה או שעתיים מרתקות, משעשעות, טעימות, ובעיקר מקפיצות.

רק אל תשכחו להחליט מראש מי הנהג התורן, כי הוא ייהנה מהסדנה בעיקר מצפייה, אבל באירוע הבא, הוא הראשון שייקח חלק פעיל בסדנת הקוקטיילים.

כולם הופכים להיות ברמנים לערב אחד

דיברנו מספיק על הפאן והשעשועונים שמחכים לכם בסדנת קוקטיילים, אבל חשוב להבין שאתם לגמרי הולכים ללמוד איך להיות ברמנים, לפחות לערב אחד, ולשקשק קוקטיילים שלא מהעולם הזה. המוזיקה ברקע תעזור לכם להיכנס לקצב וזיו ילמד אתכם איך לדייק את הכמויות, על מנת שהקוקטייל שלכם יהיה הקוקטייל המנצח של הסדנה.

כי בסופו של דבר, זה לא משנה איזה קוקטייל תכינו, אלא איך תגיבו אחרי שתשתו, ואל תשכחו לצלם, כי אתם הולכים להיות סופר מצחיקים.

אין אירוע גיבוש שיוציא יותר קריאות 'וואו' מהעובדים שלכם

ההנחה הזאת די מובנת מאליה, אבל אם עדיין יש לכם ספק, באתר של זיו מנור תוכלו למצוא שפע של רעיונות לאירועים עם סדנאות אלכוהול, שילמדו אתכם ואת העובדים שלכם להבין מגוון עשיר של קוקטיילים בטעמים ייחודיים, אבל זה לא הכול, וזה אפילו לא כל הרעיון.

הרעיון הוא לשמח את העובדים שלכם ולהפתיע אותם עם אירוע גיבוש שיגרום להם להוציא קריאות 'וואו' אמיתיות ונרגשות, ולו רק מעצם העובדה שטרחתם וחשבתם עליהם ועל אירוע שישמח אותם באמת.

תוכנית לערב גיבוש

בשורה התחתונה, מה שיפה בסדנת קוקטיילים זה שהיא מציעה אירוע גיבוש שכולו אושר

ולא רק לעובדים, אלא גם למנהלים. אתם מוזמנים לשחרר את העניבות, לרכך את המבט הקשוח, ופשוט ליהנות. כדי לתכנן אירוע גיבוש מדליק, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליט אם להעביר את הסדנה בחדר הישיבות שלכם, או במקום ניטרלי שישכיח את אווירת העבודה לחלוטין, נניח בבית גדול ומפנק של אחד המנהלים או העובדים.

סדנת קוקטיילים איכותית של זיו מנור עם חבילת אלכוהל במתנה

סדנת קוקטיילים של זיו מנור

הקליקו סדנת גיבוש לעובדים סדנת קוקטיילים עם זיו מנור:)

21 רעיונות לערב סדנאות גיבוש לעובדים עוצמתי ומדהים⚡⚡⚡

אז זה הזמן לבחור את סדנת הקוקטיילים המועדפת עליכם, ולהפתיע את העובדים עם ערב שהם לא האמינו שיקבלו מכם.

דברו איתי