052-2457843

X

היתרונות של קוקטיילים בסדנת גיבוש לעובדים ובני זוגם

לשיחת הכרות וללא התחייבות

צרו קשר: 052-2457-843

מעטים הם המקומות שמאפשרים לעובדים להביא את בני הזוג שלהם לערב גיבוש. אם אתם עובדים במקום כזה שמאפשר את הפינוק הנפלא, ויותר מזה, אתם אלו שאחראים על רווחתם של העובדים ובני או בנות הזוג שלכם, המאמר הזה הוא ללא ספק עבורכם.

סדנת אלכוהול אתכם בכול הארץ

נפלה בידיכם הזדמנות פז לא רק לאפשר לכם לפרגן לעובדים בחברה שלכם, אלא גם לגרום לבני הזוג שלהם להבין באיזה מקום נהדר הם עובדים, שמעריך את ההון האנושי הם עובדים.

בטרם נצלול להמלצות ונסביר על כל היתרונות שקוקטיילים ואלכוהול מביאים עמם לערבי גיבוש, חשוב לעבור על כמה נקודות מעניינות.

מחקרים רבים בשנים האחרונות התפרסמו על עולם העובדים והרגלי הנטישה שלהם את מקום העבודה. ישנה מגמה ברורה המראה שעובדים, בניגוד לפעם, לא מחכים לפרוש ולא מסתכלים לעבר הפנסיה, אלא חיים את הכאן והעכשיו – אם לא יהיה להם טוב במקום העבודה הם יקחו את הרגליים וימשיכו הלאה. מכאן עלתה וחזרה העובדה שמראה כי כסף הוא לא תמיד הכל בחיים.

עובדים רבים יעדיפו להישאר במקום עבודה שמעריך ומכבד אותם, ובנוסף מקום כזה שיש להם בו הרבה חברים והם קמים בבוקר והולכים לעבוד בכיף, מאשר לעזוב בית חם ואוהב בשביל עוד כמה מאות שקלים בתלוש השכר. זה אמנם מפתיע כי הרי אנחנו הולכים לעבוד בשביל כסף, וחברויות בסופו של יום לא סוגרות את המינוס בבנק, אבל זאת המציאות.

לכן, כל אותם אלמנטים שיכולים להיתפס כמשניים כמו למשל יום גיבוש, הם חשובים מאוד בכל הקשור בהישארותו לטווח ארוך של עובד. זכרו, עובד שטוב לו נשאר יותר זמן במקום העבודה ואף יותר מזה, הוא מרגיש מחוייב לתת חזרה. כשהמוטיבציה בשיאה כך גם הפרודוקטיביות שבעבודה.

כולם מנצחים. העובד שכיף לו, נהנה ממעגל החברים ומתחושת ההערכה מצד המעסיק, והחברה שנהנית מעובד לויאלי שלוקח איתו את העבודה הביתה, מוכן לתת מעצמו (גם שעות נוספות) ותפוקה גבוהה מתקבלת מדי יום על בסיס קבוע.

עכשיו נקודה מעניינת נוספת היא, שגם לבן או לבת הזוג יש משקל מכריע בעזיבה של עובד את מקום עבודתו. הרי רוב העובדים ששוקלים לעשות מהלך כזה, סביר להניח שילכו להתייעץ עם בן או בת הזוג שלהם. וכאן, לערב גיבוש לעובדים ולבני הזוג שלהם יש השפעה בעקיפין.

דמיינו כי בן הזוג מגיע לערב גיבוש לא מושקע ורואה כי אין ממש אינטרקציה בין בן זוגם העובד בחברה לקולגות שלהם. כשהנושא יעלה על השולחן, אותו בן זוג יגיד בקלות לשחרר, הרי גם ככה לא כזה כיף שם. מצד שני כשהערב מתנהל ברמה גבוהה, תשובה נפוצה יותר תהיה "באמת? אבל הם כל כך משקיעים בכם!". אז אמנם ההשפעה של ערב הגיבוש על בן הזוג היא לא ישירה, אך היא בהחלט משחקת לטובת החברה ברגעי הצורך.

אז עכשיו אחרי שהבנו היטב מדוע ערבי גיבוש הם חשובים לעובדים ואת ההשלכות שלהם על בן או בת הזוג, נפרוש בפניכם את האפשרויות הטובות ביותר שקיימות לסיטואציה המיוחדת שיש לכם. אחרי הכל, ערב גיבוש לצוות ולבני הזוג הוא לא עניין של מה בכך משלל שיקולים (שאחד מהם הוא כמובן תקציבי, לכן נצלו את התקציב שיש לכם בחכמה).

אילו פעילויות מתאימות לערבי צוות ובני זוגם

במצב כזה, בניגוד לערבי גיבוש אחרים, הדגש חייב להיות על פתיחות. כלומר, פעילות בה מתחלקים לקבוצות לאורך כל הערב היא לא רלוונטית. מה שיקרה זה שבני הזוג יהיו עם עצמם ולא יהיו ממש פתוחים או נכונים לקבל זוגות אחרים, כל אחד יתרכז בעצמו ולמעשה כל הקונספט של הגיבוש ילך למקום אחר. כשעורכים ערב כזה ומאפשרים לעובדים להזמין גם את בני הזוג, החכמה היא לאפשר לכולם להתערבב עם כולם. העובדים עם עובדים אחרים בחברה, בני הזוג עם העובדים וכמובן ערבוב בין בני זוג ובני זוג (כעובד, אם יש דבר מהנה זה לשמוע את בת הזוג שלך רוצה לבלות עם בת הזוג של החבר הכי טוב שלך לעבודה, מה שיאפשר לכם כמובן להעמיק את החברות גם מחוץ לגבולות העבודה).

אם כן, אתם צריכים לחפש פעילות שתהיה מזמינה עבור כולם. אפשרות אחת כזאת, היא פשוט לערוך על האש לכלל העובדים. כולם יכולים לדבר עם כולם ואין ממש מגבלות. הבעיה בערב כזה הוא שהרבה פעמים אנשים הולכים למוכר ולטוב ולא בהכרח באים באינטרקציה עם אנשים אחרים והמטרה היא הרי לגבש בין העובדים שבדרך כלל לא יוצא להם לתקשר יותר מדי ביום יום.

פתרון נוסף וראוי יותר לערב שכזה, הוא להזמין סדנת אלכוהול מטורפת.

קוקטיילים וסדנת אלכוהול, מה הקסם?

בסדנאות אלו, העובדים לוקחים חלק פעיל בערב חוויתי מהנה, שמועבר באומנות על ידי המומחה. ניקח לדוגמא את סדנת הקוקטיילים הפופולארית של זיו מנור. בסדנאות אלו, זיו לא רק מספר ומלמד את המשתתפים על עולם האלכוהול או איך מכינים קוקטיילים, אלא מאפשר להם להתנסות בעצמם בהכנת משקאות מעולים. הסדנה עצמה מתנהלת ברמת אנרגיה מטורפת, ומשחקי שתייה שוברים את הקרח.

יתרונות לקוקטיילים ואלכוהול

בערב גיבוש, ועוד במיוחד שיש אנשים מבחוץ, קשה יותר לפרוץ את החומות ולהסיר את המסיכות בגלל אי הנעימות. הקוקטיילים הטעימים והאלכוהול שזורם כמו מים, הם הראשונים לפרוץ את המחסומים האלו. הקוקטיילים הנפלאים והמשכרים יאפשרו גם לעובדים וגם לבני הזוג שלהם להשתחרר ולהכנס לאווירה.

תוסיפו לכך את העובדה כי כשיש אלכוהול רמת השטויות והצחוקים עולה, ותקבלו מתכון בטוח לערב מהנה שכל אי נעימות הכרוכה בו מתבטלת במהרה.

יתרון נוסף בכל הקשור בקוקטיילים בסדנת גיבוש לעובדים, הוא דווקא הצד המלמד. אם כבר עושים לעובדים ערב של צחוקים וחוויה, לפחות שילמדו משהו. בעוד שכנראה תחומים רבים אחרים המוצעים בסדנאות פחות יעניין אותם ללמוד, הכנת קוקטיילים הוא בונוס שאף אחד לא יתנגד להכניס לארגז הכלים שלו.

כלומר, לא רק שהעובדים שלכם הולכים ליהנות ממסיבה, הם גם הולכים ללמוד משהו חדש, כזה שאולי הם לא יעמדו בתור וירשמו לקורס עבורו אך בהחלט משהו שהם ישמחו ללמוד. מהצד העסקי שלכם? אתם אלו שאפשרתם להם ללמוד כיצד להכין קוקטיילים משובחים, וזה פלוס גדול נוסף לטובתכם כעסק.

לסיכום, אם יש לכם אפשרות לארגן סדנת גיבוש לעובדים ועוד להזמין את בני הזוג שלהם, סדנת קוקטיילים היא המתכון הבטוח להצלחה של ערב מעורב שכזה.

מעוניינים לשמוע על הסדנאות השונות של זיו מנור? התקשרו עכשיו 052-2457843

סדנת קוקטיילים של זיו מנור

הקליקו סדנת גיבוש לעובדים סדנת קוקטיילים עם זיו מנור:)

21 רעיונות לערב סדנאות גיבוש לעובדים עוצמתי ומדהים⚡⚡⚡

דברו איתי