052-2457843

X

סדנת קוקטיילים ליום הולדת 50: חגיגה של החיים

גיל 50 הוא ציון דרך משמעותי בחייו של אדם. זהו זמן להביט לאחור על חצי מאה של חיים מלאים בחוויות, הישגים, אהבה ומשפחה. זהו גם זמן להביט קדימה אל עבר עתיד מלא בהזדמנויות חדשות, הרפתקאות וחלומות חדשים. מסיבת יום הולדת 50 היא הזדמנות מושלמת לחגוג את כל מה שעברנו בחיים ועדיין עתידים לעבור.

זהו זמן להתאחד עם משפחה וחברים, לרקוד, לצחוק וליצור זיכרונות חדשים שיחזיקו מעמד לכל החיים ומה שהופך את האירוע המיוחד למיוחד אפילו עוד יותר הוא שילוב סדנה ליום הולדת 50 עם המון אלכוהול וקוקטיילים משובחים, משחקים מדליקים נושאי פרסים, מוזיקה ובעיקר המון המון אהבה לבעל.ת השמחה.

למי מתאימה הסדנה?

סדנה ליום הולדת 50 מתאימה לכל מי שחוגג יובל, יום הולדת 50 לאישה, יום הולדת 50 לאבא (כן, גם לאבות מגיע!), וכמובן יום הולדת 50 לאמא ואפשר גם לחגוג יחד ביום הולדת 50 משפחתי. מה שאני אוהבים בסדנאות שלי היא הגמישות, אני אתכם ועם כל רעיון מדליק שתביאו, למשל לחוגגות יום הולדת לאישה עם חברות טובות, או דווקא הפוך- יום הולדת לגבר עם חברים (מה שקורה במסיבה – נשאר במסיבה 😊). אתם רק תגידו, ואני כבר אקח את זה מכאן.

מה קורה בסדנה?

חשוב להדגיש כי אמנם מדובר בסדנה ליום הולדת 50 אך בכל פעם שאני חוגג אתכם, זהו אירוע חדש ומפתיע, ואני מגיע מלא אנרגיה והתרגשות כאילו מדובר ביום הולדת 50 שלי וההשקעה היא במקסימום!

אז מה קורה בסדנה ליום הולדת 50 אתם שואלים? מה לא?!?!? נתחיל בזה שאתם אלו שמחליטים מה מתאים לכם, כל אירוע מתחיל במחקר מדויק על בעל.ת השמחה. מה אוהב.ת, סוג מוזיקה, סוג אלכוהול (זה הזמן לציין אלרגיות או כל דבר שחשוב לכם שאדע), אם אתם מעוניינים באירוע קונספט, נגיד סטייל שנות ה- 80, סיקסטיז, אירוויזיון, תלבושות והדימיון עובד פה שעות נוספות והכל כדי שתהיה לכם מסיבת יומולדת מהמשוגעות, המושקעות והבלתי נשכחות שניתן! ומה לגבי המיקום? לאן שתגידו – אני שם, בבית, בחצר, במקום בטבע, אפילו בזום (טכנולוגי אני, מה חשבתם?) – עם כל מה שחשוב והמון מצב רוח טוב.

סדנת קוקטיילים ליום הולדת 50

פעילות המועברת בהומור וצחוק, מוסיקה מרימה, תחרויות שתייה מצחיקות בין המשתתפים, פרסים שווים, חוברת מתכוני קוקטיילים למשתתפים, שאלון היתולי, הכנת קוקטיילים וקינוחי אלכוהול צבעוניים וטעימים במיוחד, חיזוק הידע על עולם האלכוהול וטיפים על הרגלי שתייה נכונים והפתעות מעניינות במהלך הפעילות:)

רוצים לחגוג יום הולדת 50 ייחודית?

מה כלול בסדנה? מבחינתי, כל מה שתרצו. אני מביא את כל השמח והטוב מעולם האלכוהול שכולל בין היתר:

  • לאורך כל האירוע: הכנת קוקטיילים ושייקים אקזוטיים ומיוחדים (גם כאלו ללא אלכוהול) יחד אתכם.
  • הכיתה המעופפת: הסברים על תרבות השתייה (זה הזמן להזכיר – אם שותים לא נוהגים, למי שמגיע ברכב, קחו זאת בחשבון).
  • סדנת קוקטיילים: כדי שתוכלו להכין לעצמכם בבית ולפנק את המשפחה והחברים (מישהו אמר "ערך מוסף"?)
  • שעת משחק: משחקים ותחרויות פרי דימיוני (ותאמינו לי שהדמיון אצלי עובד שעות נוספות בשבילכם).
  • תמיד לפנק: חיזוקי צ'ייסרים של וודקה וערק חופשי על הבר ומתנה אישית ממני – חוברת קוקטיילים מהדורה אישית שלי.

מי אני זיו מנור?

אם עדיין לא הכרנו, אז נעים מאד, אני זיו מנור מעביר סדנאות אלכוהול לסוגיהן מעל 20 שנה. אתם יכולים לפגוש אותי בכל מקום, בבית באירוע משפחתי, באולם אירועים במסיבת עובדים מטורפת, בערב אינטימי יותר במסיבת רווקות, או במסיבת שחרור לחייל האהוב והגיבור שחזר הביתה להפתעה מגניבה. את הסדנאות שלי ניתן להתאים לכל גיל ולכל אחד.ת בכל מקום בארץ. הניסיון שאני מביא מאפשר לי להרים לכם את האירוע הכי גבוה שאפשר, לשבור את הקרח, לפתוח את הלב ולגלות חברים חדשים ולפעמים גם את עצמכם. הסדנאות שלי משאירות זיכרונות בלתי נשכחים (לפעמים גם האנג אובר קל למי שקצת הגזים 😊), חוויות והמון טעם של עוד.

אז אם אתם מחפשים דרך מיוחדת לחגוג יום הולדת 50 דברו איתי ויחד נפיק את ה-מסיבה של ה-חיים!

להתראות ביום הולדת 50 🙂

לשיחת היכרות
וללא התחייבות

משקשקים ושוברים את הקרח עם זיו מנור
ומעל 15 שנות ניסיון
אירועים מוצלחים לכל הגילאים
ואלפי לקוחות מרוצים.
זמין תמיד לרשותכם  😁   🍸 🍹

צרו קשר

לשיחת היכרות וללא התחייבות

משקשקים ושוברים את הקרח עם זיו מנור ומעל 15 שנות ניסיון
אירועים מוצלחים לכל הגילאים ואלפי לקוחות מרוצים.
זמין תמיד לרשותכם  😁  🍸 🍹

צרו קשר

דברו איתי