052-2457843

X

למה שלא תאספי את החברות הכי טובות שלך ותעשו יחד משהו מדליק? זיו מנור מציע מגוון פעילויות שמתאימות לערב גיבוש לחברות, אותן ניתן לשלב בצורה מושלמת עם סדנת הקוקטיילים החווייתית שלו!ֿ

ערב גיבוש לחברות
ערב גיבוש לחברות

משחק אמת ושקר:
אם פותחים איתו את הערב, הקרח נשבר מיד ובין הנוכחות מתפשטת תחושת קרבה נעימה.
איך לשחק? כל אחת מהמשתתפות מספרת בתורה 2 משפטים על עצמה, וכולן צריכות לנחש מה אמת ומה שקר. התוצאה היא אחד הטריקים היותר מוצלחים להיכרות עם חברות חדשות. המשחק יכול לגרום לפרצי צחוק בלתי נשלטים, בתנאי אחד: המשפטים חייבים להיות יצירתיים. לדוגמה: "אנג׳לינה ג׳ולי דרסה אותי‭,"‬ "עשיתי מסאז' לחוליו איגלסיאס" ו"נינט טייב ניסתה לפתות אותי בבריכה‭."‬ נו, עכשיו נראה אתכן יודעות משהו עליי.

משחק המהממת הגדולה:
מדביקים לכל משתתפת פתק על הגב, עם שם של אישה מפורסמת – מוניקה לוינסקי, פנינה רוזנבלום, ג'ניפר לופז או כל רעיון אחר – כך שכולן יכולות לדעת מי את, חוץ ממך. כולן מתייחסות אלייך בשיחה כמו לאישיות עצמה, עד שאת מנחשת מי את בעצם. כמה טיפשי, ככה מצחיק.

משחקי רעב בגרסת הפינוק:
היות שלא מדובר במסיבה של עקרות בית נואשות, אפשר לשדרג את הערב בהזמנת שפית, שיכולה להיות גם חברה שרוצה לפתוח עסק חדש לקייטרינג ומוכנה לעשות הרצה אצלך בבית. שימו לב: לא מדובר בהרצאה, אלא בלימוד והדגמה של הכנת מנת גורמה מהממת. בסוף הערב כולן טועמות וחוזרות הביתה עם מתכון. רצוי לבחור במנה הכי פלצנית שתוכלו להעלות על הדעת, משהו שמעולם לא חלמתן להכין לבד.

האוניברסיטה הפתוחה
קוראים בטארוט וקוראת בקפה, חשפן, אסטרולוגית או מדגימות צעצועי מין רוטטים– כולם כבר מזמן פאסה. את זה תשאירו למסיבת רווקות. אבל לכל אישה יש את ההתמחות המיוחדת שלה, ואין שום סיבה לא לנצל אותה לטובת הקבוצה. למשל, עיסויים, פאנג שוואי, איפור (לא מכירת תכשירים, אלא טיפים וכד'), ייעוץ אופנה, וכמובן שאפשר לבחור גם בנושאים כמו דייטינג וזוגיות, או בבידור- סטנדאפ, דראג או מספרת סיפורים. ‬זה גם בדיוק הזמן לשלב את סדנת קוקטיילים המפורסמת מבית זיו מנור, מה שידליק לכן את האווירה עוד יותר. טיימינג מושלם מזה אין!

פינוקי גוף ונפש
כשהבנות חוגגות בסלון, אפשר להשתמש בחדר השינה כדי לצ'פר את הנוכחות בחוויה מיוחדת, שתתרחש במקביל. כל מה שצריך זה מסאז'יסט או מסאז'יסטית (לא חשפן, לא נער ליווי ולא מסאז' אירוטי‭,(‬ שיעניקו לכל אחת עשר דקות של עיסוי צוואר או כתפיים מהנה. אפשר תמיד לשלם למישהו, אבל הנה הצעה זולה הרבה יותר: יש הרבה מסאז'יסטים מוכשרים שישמחו לבוא, לערוך היכרות עם החברות שלך, ולהשאיר בסוף הערב שרירים רפויים בתוספת כרטיס ביקור. בשבילם מדובר בלקוחות פוטנציאליות, בשבילכן- בתענוג ושחרור אמיתי.

אהבתן? התקשרו עוד היום לזיו מנור לקביעת פגישה ונתכנן יחד ערב גיבוש לחברות! 📞  0522-457843

סדנת קוקטיילים מעצימה עם זיו מנור מייצרים חוויות

דברו איתי