X

גיבוש עובדים בבנק לאומי

כל ראש חברה יודע וודאי שקצר בתקשורת בין העובדים פוגע ביעילות החברה. בנוסף, בניגוד לבעיות אחרות אותן אפשר לתרגם לסטטיסטיקה ומספרים, בעיה חברתית במקום העבודה היא מטבעה יותר נסתרת מהעין מאשר בעיות טכניות ולכן דורשת זיהוי וטיפול בהתאם. אם לא נזהה את העניין בזמן אחד מהפרויקטים שלנו יכול להיפגע, אנו עלולים לאבד לקוח וכו'. לכן חשוב לדאוג לתחזוק של תקשורת בריאה וגיבוש עובדים בחברה. חושבים כיצד לעשות זאת? נעבור על מספר עצות שכדאי לכל חברה ליישם.

סדנת אלכוהול מגבשת עובדים
סדנת אלכוהול מגבשת עובדים

יחס אישי לכל עובד

חשוב לעשות שיחות אישיות עם העובדים מדי פעם לפעם. עצה זו אמנם נשמעת מובנת מאליה, אך ישנם לא מעט מעסיקים שמתרכזים רק בתוצאות העבודה וברווחים ואז עלולים לשכוח שגם העובד עצמו הוא נכס. מומלץ לקבוע בלוח הזמנים שלנו פגישה עם כל עובד פעם בכמה זמן, כדי שהדבר לא ישכח בין כל שאר המטלות המעסיקות אותנו. במועד זו נשאל את העובד איך עובר עליו הזמן בחברה, מה המחשבות שלו על הפרויקטים בהם הוא מעורב וכדומה. זו הזדמנות בשבילו להעלות עניינים חשובים – היחס האישי שהוא מקבל ייתן לו הרגשה טובה ומוטיבציה להמשך הדרך.

גיבוש עובדים עם אלכוהול
גיבוש עובדים עם אלכוהול

תיאום יעיל של מטרות

שיטה טובה לגיבוש עובדים היא להציב מולם מטרות קצרות טווח וארוכות טווח. באופן זה בעל העסק גורם לעובדים לזכור בעבור מה הם מתאמצים ומה מתבקש מהם להשיג. כך אפשר להגדיר הצלחות ומקומות לשיפור באופן ברור. כמו כן, כאשר כל העובדים מרוכזים באותה מטרה הם משתפים פעולה בצורה יעילה יותר. ללא קביעה של מטרות ברורות השותפים לעבודה, עלולים לאבד מוטיבציה ולשכוח מדוע הם מבצעים משימות.

משחקי אלכוהול
משחקי אלכוהול

אירועים יעודיים לגיבוש עובדים

לסיום, רעיון טוב יהיה לקחת את העובדים אל מחוץ למקום העבודה ליום של גיבוש. ביום זה יוכלו כולם לשוחח אחד עם השני וליהנות מקצת חופש. שינוי האווירה ישפר את מצברוח הרוח הכללי בחברה, מה שיכול לשרת רבות את כל הצדדים. כדי להבטיח חוויה מגבשת במיוחד, ניתן לבחור בפעילויות איכותיות כמו טיולים או למשל ערבי אלכוהול של זיו מנור סדנאות אלכוהול וקוקטיילים.

מעוניינים לשמוע על סדנת קוקטיילים לגיבוש העובדים? בואו נדבר על זה 📞 0522-457843

דברו איתי