052-2457843

X

מחפשים רעיונות למסיבת פורים לעובדים? כך תהפכו את המסיבה לחוויה בלתי נשכחת!

חג פורים ממש מעבר לפינה ואנחנו מצווים לחגוג עדלאידע (מה שנקרא- עד שניפול מהרגליים 😊), ואתם מחפשים דרך מקורית לפרגן לעובדים שלכם, שתהיה גם מצחיקה גם בלתי נשכחת וגם מגבשת. אז השנה אנחנו נפגשים לחגוג את החג השמח שלנו, כך אנו מצווים וכך ננהג. בכל הקשור למסיבת פורים לעובדי חברה, שילוב של סדנת אלכוהול משובח תמיד משדרגת את האווירה ומבטיחה חוויית כוכבים אמיתית.

זיו מנור, מיקסולוג מומחה, מזמין אתכם למסיבת פורים מטורפת עם סדנת קוקטיילים איכותית, שתגרום לכם ולעובדים לשכוח לכמה שעות מהעבודה וליהנות במקסימום!

תוכן עניינים

סדנת הקוקטיילים של זיו מנור מסיבת פורים מנצחת לעובדים

סדנת הקוקטיילים הפורימית של זיו מנור נחשבת לשם דבר ורבות החברות ובעלי העסקים שמבקשים להזמינה אליהם. "בכל פעם מחדש אני מתרגש לקראת המפגש עם האנשים, האווירה, התחפושות וכמובן האלכוהול המשובח שלי. נושא המסיבה הוא ממלכת פרס ובראשה אחשוורוש, ושתי, המן עם וייזתא, מרדכי, אסתר וכל הדמויות האייקוניות שיגיעו לנשף פורימי מטורף במיוחד. דמיינו לעצמכם את העובדים הנפלאים שלכם, יחד, נהנים, צוחקים, מכירים מחדש ועכשיו, שלבו את כל זה עם סדנת אלכוהול מקצועית וטעימה שתעשה לכולם רק טוב על הלב ושמח בנשמה."

מה מחכה לכם בסדנה? מה לא?!

  • נשף תחפושות קורע מצחוק עם הדמויות הכי מיוחדות.
  • משתה מלכותי עם אלכוהול משובח, כיאה למלך אחשוורוש.
  • סדנת קוקטיילים צבעונית, בה תלמדו להכין קוקטיילים מקוריים ומתוקים שיהפכו את המסיבה לשיא!
  • תצחקו עד דמעות עם משחקים פורימיים מושקעים במיוחד.
  • פרסים שווים והגרלות מפתיעות!
  • מתכונים, טיפים ומתנות לקחת הביתה מזכרת נהדרת מהערב המושלם.

למה כדאי לשלב סדנת קוקטיילים במסיבת פורים לעובדי חברה?

לשאלה זו יש שתי תשובות, האחת נוגעת לעובדים והשנייה נוגעת לחוויה. אם נדבר על העובדים (בכל זאת, הם המשאב הכי חשוב שלכם), נוכל להעיד על כמה יתרונות חשובים:

גיבוש צוות העובדים

פעילות משותפת וחווייתית כמו הכנת קוקטיילים, תורמת לשיפור השת"פ וחיזוק הקשרים בין העובדים ומייצרת תקשורת טובה יותר בניהם.

שחרור ופורקן

מסיבת פורים ידועה כדרך נהדרת להוציא קיטור ולשכוח מהלחץ היומיומי, הלו"ז העמוס והעמידה ביעדים, שילוב של סדנת אלכוהול במסיבה מביא לאווירה קלילה ומשוחררת המאפשרת ביטוי עצמי, צחוק משחרר, ושיפור מצב הרוח והאנרגיה.

כיף והנאה

סדנת האלכוהול של זיו מנור היא חוויה ייחודית ומקורית שתישאר לכם בזיכרון עוד הרבה זמן, ועל הדרך גם משמשת כהזדמנות להכיר את שאר העובדים בצורה שונה ומגניבה.

וכעת לעניין החוויה של סדנת הקוקטיילים, ובכן אפשר להגיד בוודאות כי זוהי הזדמנות נהדרת להשתמש בדמיון ולהכין קוקטיילים ייחודיים, להתנסות בצבעים, טעמים וטכניקות הכנה שונות.

ואחד הדברים החשובים ביותר בסופה של מסיבה הוא, שאתם מייצרים אצל העובדים שלכם תחושת שייכות, אחדות וגאווה משותפת.

מה קורה בסדנת אלכוהול במסיבת פורים לעובדים?

"משנכנס אדר מרבין בשמחה", זו המצווה, בטח ובטח כשמדובר על לשמוח יחד עם כל העובדים בחברה. אז עכשיו הגיע הזמן לספר לכם מה הולך להיות בערב הכי מצחיק של השנה. קודם הולך להיות ערב מגבש ומצחיק במיוחד אבל לא רק:

  • תלמדו טיפים וטכניקות להכנת קוקטיילים מקצועיים.
  • תכירו סוגים שונים של אלכוהול ומרכיבים.
  • תרחיבו את הידע שלכם בתחום עולם הקוקטיילים.

ואי אפשר לדבר על אלכוהול בלי לתת לבלוטות הטעם להתרגש עוד מעט כי בסדנה תטעמו בין היתר קוקטיילים נפלאים עם סורבה פירות יער נימוחים עם קצפת מעל, גנאש להתעלף, קינוח גלידות בקוקטיילים של אלכוהול (ספוילר – עדיף לשבת בזמן הטעימה). לאלו מכם שלא שותים אלכוהול, מחכים קוקטיילים מיוחדים עבורכם וכמובן לבעלי הקיבה החזקה נחלק ונחמם את האווירה עם צ'ייסרים של וודקה וערק.

**כל משתתף מקבל חוברת קוקטיילים מתנה.

**האלכוהול המוגש בסדנה על כל חומרי הגלם והפרודוקטים שלי הינם הטובים, הטריים והאיכותיים ביותר שיש.

(** מזכירים – כששותים לא נוהגים! נא לדאוג לנהג תורן / הסעה / מונית)

כמה פרטים שכדאי לדעת על מסיבת פורים לעובדי חברה

סדנת האלכוהול שי זיו מנור מתאימה לכל סוג של ארגון בכל תחום. אם יש לכם בקשות מיוחדות, פעילות מותאמת לתחום עיסוק החברה / העסק, או כל בקשה אחרת, יש לציין זאת בשיחת ההיכרות המקדימה.

"את המקום והשעה אתם קובעים ומשך הסדנה / המסיבה תלוי בכם וכמובן גם בי, אך חשוב לציין כי השתתפות העובדים, על כל המנהלים, חשובה מאד להעלאת מצב הרוח והאווירה, אני מגיע עם "התותחים הכבדים" שלי, עם טונות של שמחה וקצב, מלא חיוכים וכייף, ורק השילוב של אלו יבטיח מסיבה שידברו עליה ימים רבים אח"כ."

לזיו מנור, מיקסולוג מומחה בתחום האלכוהול ועולם הברים, יש רעיונות נפלאים איך להעביר את חג הפורים הקרב בדרך המיוחדת ביותר. מנור מומחה בהעברת סדנאות קוקטיילים קבוצתיות מלאות בחוויות וכיף בלתי נגמר, בהן תוכלו לחוות מגוון רחב ומפתיע של פעילויות מקוריות לכבוד חג הפורים ובכלל למפגשים המשפחתיים / חברתיים שלכם.

זיו מנור משקשקים ושוברים את הקרח

"הסדנאות שלי הן דרך נהדרת לחגוג אירועים, לגבש צוותים, או לפנק את העובדים שלכם. הסדנאות מתאימות לכל גודל וסוג של חברה / עסק, וניתן להתאימן לצרכים ולאווירת הארגון.

אני מאמין בחוויה ובעשיית הטוב. האהבה שלי לאנשים ולתחום האלכוהול הביאו אותי להתמקצע באהבה שלי עד לפרטי הפרטים. אני משקיע לא רק באלכוהול המשובח, אלא גם בהפעלות, בתכנים, בפרסים ובשירות המקצועי הטוב ביותר שאני יכול לתת."

אל תחמיצו את ההזדמנות להפוך את פורים בחברה / משרד שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

לפרטים נוספים על מסיבת פורים לעובדים עם זיו מנור צרו קשר 052-2457-843

לשיחת הכרות וללא התחייבות

צרו קשר: 052-2457-843

חברות שנהנו ממסיבת פורים לעובדים של זיו מנור

מסיבת פורים לעובדים - גלריה והמלצות

דברו איתי