X

קוקטיילים בריאים

תוכנית הבוקר  עם ליאור קינן ואור הלר

הידע רב השנים של זיו מנור מאפשר לו להמליץ לקהל על היצע נרחב של סוגי קוקטיילים אשר כולם בריאים ומבוססים על חומרים אורגניים בלבד.
זיו מנור עוסק בתחום סדנאות הקוקטיילים כבר למעלה מחמש עשרה שנה והוא מכיר את כל סוגי המשקאות המיוצרים בארץ ובעולם. הניסיון רב השנים מסייע ללקוחותיו והוא מייעץ לאנשי עסקים אשר עוסקים בתחום זה על התכונות המיוחדות של המשקאות השונים כדי ליצור סינרגיה מנצחת ביניהם.

סדנת קוקטיילים
משקשקים ושוברים את הקרח עם זיו מנור באנרגיות שיא

מהפכת הבריאות העולמית
מהפכת הבריאות העולמית ניכרת בכל נקודה אשר קשורה לצריכת מזון ושתייה ולכן היא הגיעה גם לתחום רקיחת הקוקטיילים. כדי ליהנות ממשקאות בעלי טעם שמיימי, מבצע זיו מנור אין ספור ניסויים של ערבוב משקאות כאלה ואחרים במינונים שונים ועם כמה סוגי תוספות כדי להגיע לקוקטיילים טעימים ברמה בין לאומית.
בזכות המיומנות הרבה שלו, הוא מוזמן לעיתים קרובות לתוכניות טלוויזיה פופולאריות אשר זוכות לרייטינג גבוה. לאחרונה הגיש זיו מנור פינה נרחבת בתוכנית הבוקר של ליאור קינן ואור הלר, בנושא קוקטיילים בריאים אשר זכתה לתהודה רבה.
מי שמעוניין לשתות קוקטיילים, עדיף שיתמקד בקוקטיילים הבריאים מכיוון שהם מחזקים את המערכת החיסונית, דבר שהוא חשוב מאד לרבים מהאזרחים לאורך כל השנה, אך במיוחד בעונת החורף.

משקה קוקטייל אשר מורכב מג'ין
למשקה הג'ין יש תכונות ריפוי חשובות ורופאים אשר גילו זאת לפני מאות שנים המליצו לחולי המלריה לשתות אותו ודבר זה ביצע מהפך במצבם הבריאותי. זיו מנור מציע לערבב ג'ין בריכוז של % 43 אלכוהול, להוסיף לו זרעי שומר, הרוניקה ומיץ תפוזים אורגני. מוזגים את התערובת לכוסות מרשימות בתוספת קוביות קרח ומלפפון חתוך עם קליפה והתוצאה היא תאווה לחיך ולכן אהובה מאד בתוספת חטיפים אורגניים מובילים.

משקה קוקטייל עם אסעיד
מיערות הגשם עוצרי הנשימה בברזיל, מביא זיו מנור משקה אלכוהולי משובח אשר כולל אסעיד. מערבבים עלים של בזיליקום, לימונדה אורגנית ומשקה וואן גוך אסעיד בריכוז של % 37.5 . משקשקים כראוי ונהנים משתיה של משקה אורגני איכותי, אשר מוגש בכוסות יפהפיות כאשר מעל כל התכולה מוסיפים תפוז מגורד אשר מוסיף לו טעם ייחודי. במקביל נהנים גם מאכילת בייגלה אורגני טעים במיוחד אשר יחד עם המשקה הוא שילוב קטלני.

משקה חמצמץ אלוהי
לכל הפירות הירוקים יש טעם חמצמץ יוצא דופן, זיו מנור מציע לערבב תפוח גרנד סמית ירוק, אגס ספדונה ירוק, משקה וואן גוך וודקה % 40 אלכוהול, עלי בזיליקום וסוור, מערבלים הכול בבלנדר איכותי ומוזגים לכוסות שמפניה. התוצאה היא מפתיעה בטעמה ובניחוחות הנפלאים שלה.

משקה מתוק וחם
שוקו חם הוא משקה אהוב על קהל רב, הפעם זיו מנור מכין אותו ממרכיבים טבעיים בלבד בתוספת אבקת חרובים, חלב שקדים וסירופ מייפל. המחמאות על משקה זה לא מאחרות להגיע והוא זוכה להצלחה עצומה.
בזכות הבשורה המיוחדת שזיו מנור מביא לצופים, הוא מופיע בתוכניות טלוויזיה רבות בכל הערוצים.

לסדנת קוקטיילים יוצאת דופן עם זיו מנור צרו קשר: 052-2457843

סדנת קוקטיילים בסטייל של זיו מנור עם הפתעות מגניבות

דברו איתי