X

סדנת אלכוהול לבנק לאומי

אנו יוצאים בסוף השבוע לערב שכולו פאן, יחד עם חברים טובים, אווירה מהנה, שותים קצת, מרגישים  את האלכוהול זורם בעורקים ומתחיל להשפיע עלינו בקטנה. יחד עם זאת, לפעמים אנחנו לא מצליחים לשלוט בעצמינו ומתחילים להגזים עם האלכוהול.

כשאנחנו שותים, אנחנו תמיד רוצים לשתות נכון , ובמידות הנכונות, כדי להנות מהמשקה האלכוהולי שאותו אנחנו שותים. ובכל זאת, מה קורה אם יצאנו לבלות במסיבה או בפאב, שתינו קצת, 'תפסנו ראש' , אבל אחד החברים קצת הגזים עם השתייה  ? ואיך מטפלים בחבר שיכור ?

הדרך הנאותה לסייע לחבר שיכור, היא כמובן לשכנעו מראש שלא לשתות הרבה. יש כל כך הרבה סיבות ונימוקים, מהסיכון שבנהיגה, דרך הבריאות (אלכוהול הורג לנו את הכבד), וההתמכרות לאלכוהול.

אם מישהו כבר השתכר, עשו את הדברים הבאים: תנו לו כמות גדולה של מים או סודה, נסו לעודד אותו להקיא כמה שניתן ( גם המים יסייעו בכך ). שתיה של כמה כוסות של קפה שחור ברצף תעשה עבודה טובה גם כן, מקלחת קרה גם יכולה לסייע.

כמו כן, אחת הדרכים לטיפול בהאנגאובר היא באמצעות האוכל. המטבח האמריקאי ידוע בשמנוניותו, והמאכלים עתירי השמן מככבים בכל הקשור לאלכוהול. חשוב לציין שאוכל שמנוני ומלוח יעיל לטפול מונע אבל לא כתרופה. לבוקר שאחרי כדאי לשתות מיץ עגבניות ולאכול אגז בנדיקט.

רוסיה, הארץ בעלת מסורת השתייה הענפה מספקת פתרונות רבים: אכילת מלפפון חמוץ מהצנצנת ושתיית מי המלפפונים החמוצים. עוד פטנט הוא אכילה של גוגל מוגל ( ביצה חיה ). גם יוגורט הקיפיר, משקה חלב המכיל אחוזי אלכוהול מאוד נמוכים נחשב כיעיל.

במקסיקו, המנה שמומלצת היא מרק עוף עם אורז וצ'יפוטלה. האמונה הרווחת היא שגם לשרימפס סגולה שמרפאת הנגאובר.

סדנאות האלכוהול של זיו מנור מתמקצעות בסדנאות מקצועיות למיניהם ובסדנאות קוקטיילים בפרט. בסדנאות אלה נוכל להדגים, להראות וללמד אתכם כיצד צריך לשתות, מה עדיף ועל מה אפשר לוותר, מהם המינונים הרצויים, ובכלל כיצד להכין משקאות אלכוהוליים נחמדים, מבלי לפגוע בכבד תוך כדי השתייה.

סדנאות האלכוהול מתאימות לכל אירוע באשר הוא: חתונות, ימי הולדת, מסיבות גיוס, מסיבות שחרור, מסיבת רווקים ורווקות, אירועי חברה ועוד. כל הסדנאות מועברות בהמון שמחה, כיף, אווירה ומוזיקה טובה, משחקים אינטראקטיביים עם הקהל, שאלות היתוליות על החוגגים, מתנות למשתתפים במשחקים האינטראקטיביים וערכת מתנה לבעל השמחה.

סדנת אלכוהול עם בנק לאומי
סדנת אלכוהול עם בנק לאומי

ברצוננו להציג בפניכם 2 קוקטיילים מבית היותר של זיו מנור עם כמות אלכוהול נמוכה, כאלה שתוכלו להכין אותם אצלנו בסדנת הקוקטיילים וגם בבית, וזאת בכדי שתיהנו מהם עד כמה שאפשר מבלי כמובן להשתכר יותר מידי.

פירות יער מצחיקים

המרכיבים:

80 מ"ל ואן גוך דאבל אספרסו

20מ"ל וויסקי טאפ 357

5 כפות של מעדן פירות יער – 100% רכיבי פרי

3/4 קופסא גלידת וניל

אופן ההכנה:

מוזגים את כל המרכיבים בבלנדר עם הרבה קרח ומפעילים עד לקבל מרקם סמיך של ברד

הצעת הגשה:

מוזגים לצנצנות קטנות עם קשיות קצרות ואת המעדן פירות יער בנפרד

תותים שובבים

המרכיבים:

80 מ"ל ליקר מלון

20מ"ל אמברוזיה שיכר תפוחים מוגז בטעם פירות יער

5 כפות של מעדן תות שדה – 100% רכיבי פרי

180 מ"ל מיץ רימון סחוט טרי

3/4 קופסא גלידת פונץ' בננה

אופן ההכנה:

מוזגים את כל המרכיבים לבלנדר עם הרבה קרח ומפעילים עד לקבל מרקם סמיך של ברד

הצעת הגשה:

מוזגים לכוסות קטנות ומגישים עם קשיות קצרות

פעילות גיבוש
פעילות גיבוש

מעוניינים לשמוע על סדנת קוקטיילים לגיבוש העובדים? בואו נדבר על זה 📞 0522-457843

דברו איתי