X

זיו מנור בהפעלה פורימית מגבשת

ההכנות לג הפורים התחילו כבר מזמן, הורים רבים כבר הזמינו לילדיהם תחפושות של הדמויות האהובות עליהם באתרי האינטרנט בארץ ובעולם, אחרים מיהרו לחנויות הצעצועים כדי לרכוש תחפושות ייחודיות לפני שייעלמו מהמדפים והילדים משנים כמעט בכל יום את דעתם לאיזו דמות להתחפש החג פורים השנה.
גם אנחנו נכנסים לאווירה הפורימית, לובשים תחפושות ונכנסים לארמונו של המלך אחשוורוש כאשר על פנינו מסכות כדי שאיש לא יזהה אותנו. רוח השטות והאווירה ההיתולית הן המתאימות ביותר לפעילויות פורים.

נשף המסכות של הממלכה

מופעי קוקטייל הם ההתאמה המושלמת לחגיגות פורים, רוקחים קוקטיילים ושותים עדליידע. זו הסיבה שעסקים רבים החליטו להעניק לעובדיהם חוויה נפלאה של סדנת קוקטיילים בארמונו של המלך אחשוורוש בפרס העתיקה כדי לספוג מעט מהאווירה אשר שררה בממלכה. כבר בכניסה לאולם הסדנה העובדים מתמכרים למוסיקה הנפלאה ומתחילים לשיר ולרקוד ללא הפסקה וכשמגיעים שירי פורים, השמחה כפולה ומכופלת.
העובדים המחופשים נערכים לתחרות התחפושות והמסכות. הם מבצעים הליך בחירה של התחפושות המקוריות ביותר, של בעלי המסכות אשר פניהם היו מכוסים לגמרי ולא היה אפשר לזהות מיהו המשתתף. זיו מנור האנרגטי חולש על כל התחרות ביד רמה ומציג את הדמויות בזו אחר זו תוך רקיחת קוקטיילים מיוחדים, אשר הדמויות אמורות לשתות כדי להמשיך בתחרות המהפנטת.
כאשר מקבלים החלטה מי יהיו המלך והמלכה של המשתה, העיר שושן שמחה וצהלה וזה הזמן להתחיל במשתה וליהנות מהקוקטיילים כי הלילה עוד צעיר.

סדנת קוקטיילים
אווירה יוצאת דופן של חיבור באנרגיה של פורים במופע הקוקטיילים של זיו מנור

סדנת קוקטיילים

נדבך חשוב בפעילויות פורים הוא רקיחת קוקטיילים תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים. כל אחד מהמשתתפים מערבב את החומרים שקיבל, משקשק מצד לצד עד שהקוקטייל מוכן ונמזג לכוס. הטעם היוצא דופן מפתיע את כולם ותוך שניה כל הכוסות ריקות.
זה הזמן גם ללמוד את אופן הכנת קינוחי הקוקטיילים. זיו מנור מדריך אותם שלב אחרי שלב בדרך הכול כך פשוטה להכנתם. כך משתתפי הסדנה יוכלו להכין קינוחים כאלו גם לאורחיהם ולספק להם עונג רב ממשקאות איכותיים בטעמים ייחודיים. הקינוחים המשכרים יותירו אצל כל האורחים טעם של עוד.

שעשועון פורימון

זה הזמן שבו זיו מנור מעוניין לבדוק את רמת הידע של הנוכחים בכל מה שקשור לפורים ולמשקאות ופוצח בשעשועון פורימון שהוא ההיי לייט של פעילויות פורים.
עכשיו נראה מי הכין שיעורים עם הילדים ומכיר היטב את כל הדמויות ממגילת אסתר, כמה בנים היו להמן, מיהי ושתי ומה הביא את המלכה אסתר לביקור אצל אחשוורוש. ההשפעה של הקוקטיילים כבר מורגשת באוויר וגם ברמת התשובות. הממלכה הפרסית בקושי שומרת על מעמדה והמשתתפים מחפשים עזרה מחבריהם כדי להצליח אולי להגיע לתשובות הנכונות.
אין משתה בלי מוסיקה וריקודים וכל האורחים נהנים לאורך כל הערב ממוסיקה קצבית חובקת עולם אשר מאפשרת להם להתפרק וליהנות מהאווירה התוססת.

סדנת אלכוהול
כשזיו מנור מגיע – כל המתחם זורח

משחקי פורים

משחקי פורים ההיתוליים מחזירים את כל אחד מטועמי הקוקטיילים לזיכרונות הילדות שלו כאשר מתחילים המשחקים המצחיקים כמו משחק הזיכרון, אשר בו לאורחים קשה לתפקד כיוון שהם כבר לא זוכרים כלום. הכר את חבריך, טעימה עיוורת, תחרות בלונים, תחרות משרוקיות ושלל משחקים נוספים אשר יוצרים אווירה פורימית משעשעת במיוחד. הקהל לא מפסיק לצחוק וזו ללא ספק ההצגה הכי טובה בשושן הבירה.

כאשר כולם רוצים ליהנות ממשתה פורים, הדרך הנכונה היא להזמין את כולם למופע הקוקטיילים המוצלח של זיו מנור. התכנים המיוחדים אשר הוכנו באופן ייעודי לחג פורים יגרמו לכל העובדים לאושר עילאי ולכן זו הסדנה המוצלחת ביותר לחג פורים.
הסיפורים, הצחוקים והחוויות מהסדנה יישמעו במסדרונות עוד תקופה ארוכה, כנראה עד חג פורים הבא.

גם אתם רוצים חגיגת פורים מנצחת? הגעתם למקום הנכון !

להזמנות: זיו מנור- 052-2457843

רוצים לראות עוד על הסדנאות שלנו? לחצו כאן

פורים

דברו איתי