052-2457843

X

בניית בר משקאות ביתי - הכיצד?

האהבה הגדולה של הישראלים למשקאות אלכוהוליים וליינות משובחים הובילה רבים מהם למחשבה לבנות בר ביתי כדי ליהנות מכך ביום יום. זיו מנור נותן לכם טיפים ורעיונות יצירתיים לבניית בר משקאות ביתי.

תוכן עניינים

מיקום של בר ביתי

בר משקאות ביתי אמור להיות מרכז העניינים בבית ולכן ממקמים אותו בסלון, מול הספה המרכזית וזאת כדי שכל מי שיושב בספה יראה את הפעולות שמבצע המארח, כדי להגיש קוקטיילים ייחודיים לאורחים שלו. האופציה המועדפת היא דלפק ארוך או מעוגל אשר אפשר להניח עליו, בקבוקים ואביזרים שונים. מעבר לכך יש מדפי אחסון או מקרר יין קטן מתחתיו וכך כל הציוד והסוגים השונים של המשקאות נמצאים בהישג יד ואפשר לפנק את בני המשפחה ואת האורחים.

ציוד עבור בר ביתי

לפעולות מקצועיות של שקשוק ושל ערבול המשקאות, יש כמה פריטים בסיסיים שכדאי לרכוש עבור הבר הביתי. כמו לדוגמה בלנדר איכותי לערבול המשקאות, בלנדר לכתישת הקרח, שייקר לערבוב משקאות, דיקאנטר למילוי יין אדום, כדי לאפשר לו לנשום כמה שעות לפני המזיגה לכוסות. מעבר לכך כדאי לרכוש כמה סוגים של כוסות, כוסות מרטיני, כוסות ליין לבן, כוסות וויסקי, כוסות קטנות לצ'ייסרים ועוד. כמו כן דלי קרח, פותחנים לבירות וליין וכף מדידה, סדנת אלכוהול זו דרך מעולה ללמוד על בניית בר ביתי

משקאות לכל בית

המשקאות הבסיסיים שיש בהם צורך עבור הכנת קוקטיילים שונים הם וויסקי, ג'ין, וודקה, יינות לבנים ואדומים, בקבוקי ואן גוך בטעמים שונים כמו אננס, מלון, אסאי, אספרסו ועוד. יש להקפיד ולרכוש רק משקאות מקוריים ואיכותיים שהם בטיב מעולה. משקאות קלים הם תוספת בקוקטיילים רבים ולכן דואגים שיהיו בדלפק בקבוקי סודה, ג'ינג'ר אייל, ספרייט, לימונדה, מיץ חמוציות, ראשן, מי טוניק ועוד. כמו כן תוספות שמותאמות הן לערבול והן לקישוט כמו פלחי תפוז, ליים, גרנדין, סוכר, דובדבנים מסוכרים, עלי מנטה ועוד.

היערכות להגעת האורחים

לקראת הגעתם של אורחים, בני הבית מוודאים שיש להם את כל הציוד ומלאי של כל המשקאות. הם מכינים כמה תפריטים של קוקטיילים מובילים שלבטח ישמחו את האורחים וכך הם מפנקים את כל אחד מהחברים בקוקטיילים צבעוניים עם קישוטים נפלאים, יינות לבנים או אדומים בהתאם לאופייה של הארוחה על עוד מידע ניתן להזמין סדנת יין ביתית וגם בירות בהתאם לטעמם של המוזמנים

אם אתם רוצים "חיים קלים" סדנת קוקטיילים זיו מנור הינה הפתרון.

דברו איתי