052-2457843

X

זיו מנור - התנדבות עם ילדים

החיים שלנו הפכו לעמוסים ומלאים בהצלחות בהתקדמות ובקריירה.
זיו מנור מזכיר לכולם שלצד זה חשוב לזכור לתרום ולהעניק בחזרה לקהילה ולכן כבר שנים שההתנדבות הפכה לחלק בלתי נפרד מחייו.

הקצב של החיים המודרניים לא מותיר זמן לנשום לרווחה לעיתים. ביום יום אנו מוצאים את עצמנו אחר רדיפה לחיים מוצלחים יותר, קריירה משגשגת ומשפחה מאושרת. למרות כל אלה והעומס הרב שחיינו נתונים להם – חשוב לזכור את הסביבה בה אנו חיים ואת היכולת שלנו לתת ולהעניק לה בחזרה. התנדבות עם ילדים יכולה לשנות חייהם של רבים. היא יכולה לנתב את חייהם של משפחות, ילדים ובני נוער בחזרה למסלול הנכון והמתאים ולאפשר להם את החיים שאנחנו מייחלים לעצמנו וליקירנו. לא פעם, עצירה בצד מהמהירות המסחררת שבה אנו שועטים לעבר הקריירה וההצלחה, והשקעה בתרומה ונתינה לקהילה – יכולה להביא לנו אושר וסיפור אמיתי. זיו מנור ממזמן הבין את הנוסחה הזו לאושר, ומשתדל להעניק בהתנדבות מגוונת בקהילה בה הוא חי.

התנדבות עם ילדים לנפש ולנשמה

אפשר להגיד היום שזיו מנור כבר שנים משקיע בקהילה שבה הוא חי. ההתנדבות הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהמסלול המטורף והמסחרר הזה של חייו. חלק ניכר מההתנדבות שלו מושקעת בילדים ובני נוער. זאת, מתוך הנחה והבנה עמוקה שהם נמצאים בגילאים קריטיים להתפתחות, לגדילה ולצמיחה שלהם ולכן יש לסייע להם ביצירת חוויות ואירועים מעצימים ומחזקים. ילדים בשלב הגדילה וההתפתחות, ובמיוחד כאלה שמגיעים ממשפחות מעוטי יכולת, נמצאים בשלב קריטי בחייהם שבו הם צריכים לרכוש את הכלים המתאימים והיכולות להתמודד עם קשיים ואתגרים. זיו מנור יוצר ומוביל סדנאות, פעילויות, אירועים וחוויות שמטרתן היא להעצים את הילדים, לפתח את ביטחונם העצמי, ליצור עמם תקשורת אמינה ובטוחה, לגרום להם להיפתח ולהשתחרר. מעבר לכך, היכולת של זיו מנור לגבש קבוצות וליצור קרבה היא אמנות שלא כל אחד מסוגל לה. הילדים ובני הנוער רוכשים חברה במהרה ומועצמים עוד יותר על ידי הסביבה והחברים.

עזרה לזולת גם בקהילה

התנדבות היא ערך נעלה שמביא לאושר עילאי וסיפוק רב. התרומה של זיו מנור אינה רק בהתנדבות עם ילדים ובני נוער כי אם גם עם משפחות מעוטי יכולת ותרומה למועדוניות של ילדים. מנור, בכישרון רב הצליח לרתום את המועצה המקומית וכן את הסביבה כולה לסייע ולתרום. ערך נעלה וחשוב לא פחות הוא להביא למודעות הקהילה כולה לשלב זרועות ולסייע לזולת ביחד ובשיתוף. הערך שיש בתרומה לקהילה והסביבה בה אנו חיים היא משמעותית לאין ערוך. השקעה בקהילה בה אנו חיים היא השקעה בעצמנו ובעתיד של כולנו. מנור מייחל לעתיד מוצלח וטוב יותר עבור כולם.

לא צריך לחשוב יותר מדי – פשוט לתת

זיו מנור מזמין אתכם להצטרף לחוויה של נתינה ועזרה לזולת. מנור יוצר חוויה מושלמת כחלק מעשייה משמעותית ותורמת לקהילה. ההצלחה של הקהילה והסביבה שלנו – היא הצלחה של כולנו ביחד כחברה!

סדנת קוקטיילים מקפיצה של זיו מנור עם פרסים שווים

שקופית קודמת
שקופית הבאה

דברו איתי