052-2457843

X

אם אתם מחפשים דרך מקורית לחגוג יום הולדת, יום נישואין, או גם אם אתם סתם מעוניינים בפעילות כיפית שתשבור את השגרה השוחקת, מאוד כדאי לכם לשקול לנסות סדנת אלכוהול. בשנים האחרונות תחום הסדנאות המעשירות הפך לשוקק מאוד וכך גם האפשרויות הפכו למגוונות יותר ויותר, כאשר ניתן להנות מסדנאות שוקולד, בשר וכו'. אם כך, מה עדיף? אין ספק שזו שאלה מאוד סובייקטיבית, כאשר כל אחד יתאים את עצמו, את חבריו ואת האירוע למה שהוא יותר אוהב ולנושא שאכן יישתלב בצורה טובה יותר. עם זאת, לסדנת אלכוהול יש מספר יתרונות מרכזיים, שיכולים לשדרג משמעותית כל חגיגה.

סדנת גיבוש לעובדים
סדנת גיבוש לעובדים

בואו ללמוד, להנות ולשתות

מיותר לציין שבמהלך סדנת אלכוהול, אנשים שותים. כאשר אנו משלבים אירוע חברתי עם שתיה, הכל יהפוך לנחמד ומחוייך יותר, אנשים ישמחו, יצחקו, יירגעו ויהנו יותר. כפי שכולנו אוהבים לסיים את היום או את השבוע בבר השכונתי יחד עם כל החברים, כדי להרגע עם כוס בירה (או קוקטייל) ולהשתחרר מעט, בסדנה זו תהנו משתיה חברתית, תוך כדי אירוע מיוחד ולא רגיל. נוסף על כך, מטרת הסדנה היא כמובן להעביר לכל מי שמגיע כלים וידע לעתיד. הסדנה כוללת הכנת קוקטיילים, למידת מתכונים חדשים וצבירת ידע על עולם המיקסולוגיה והדברים הכלולים בו. עם 'זיו מנור – סדנאות קוקטיילים', תוכלו להנות מחוויה מלאה בה תשתו ותהנו, כאשר צוות הברמנים המקצועי והחביב יעביר לכם ערב שישאיר אתכם עם טעם של עוד.

סדנת אלכוהול מגבשת
סדנת אלכוהול מגבשת

כי כל אחד רוצה להרגיש ברמן, לפחות פעם אחת

להיות ברמן זה כיף – המוזיקה, השתיה, האווירה. אין ספק שרוב האנשים היו רוצים לחוות את זה לפחות פעם אחת. אז נכון, אולי לא תגיעו לקורס ברמנים, אבל אחרי סדנת אלכוהול אחת, בהחלט תוכלו להגיע הביתה ולהכין לכם את המוחיטו האידיאלי שתמיד חלמתם עליו. אז בשביל ידע מקצועי, התנסות מעשית ומעל הכל, בשביל ערב מיוחד שלא תחוו בשום מקום אחר, אתם כבר יודעים איפה תחגגו לבן/בת הזוג את היום הולדת הקרב.

קוקטיילים מנצחים
קוקטיילים מנצחים

מעוניינים לשמוע על סדנת קוקטיילים לגיבוש העובדים? בואו נדבר על זה 📞 0522-457843

דברו איתי