052-2457843

X

סדנת יין של זיו מנור

סדנת יין עם זיו מנור, טעימות של מיטב היקבים, טיפים, אנקדוטות מעניינות, תחרויות שתייה מצחיקות עם פרסים וגיבוש חוויתי

תוכן עניינים

סדנת יין – פעילות חוויתית ומגבשת

נתחיל בזה שאין דרך נכונה או לא נכונה לשתות יין ובגדול זה די פשוט. האם אתה אוהב את מה שאתה שותה או שאתה לא אוהב את מה שאתה שותה? יחד עם זאת, יש דרך רשמית לטעום יין, כך שבצורה עמוקה ומעניינת יותר נוכל לגלות הרבה מידע חיוני על היסטורית היין ומנהג שתייה עתיק יומין זה. עוד לפני שבכלל התחלנו ללגום וליהנות מהטעם. בסדנת היין המרתקת של זיו מנור לומדים בדיוק את זה. מגלים את סודות הענבים בדרך כיפית משעשעת ויחד עם זאת גם מעמיקה – כזאת שתעשה נפלאות לחך וגם לנשמה.

יותר מכל, סדנת יין זו חוויה שלוקחת אותנו למסע אל סיפורי היין דרך כיף, צחוק ובעיקר טעמים איכותיים. הכנו לכם מאמר על טקס היין והדרך שבה הוא מחבר בין אנשים. כי אין דרך נפלאה יותר מלחלוק את המשקה האלכוהולי העתיק בעולם מאשר עם האנשים הקרובים אלינו.

סוגי סדנאות היין של זיו מנור

סדנת יין בבית

סדנת יין בבית של זיו מנור הפכו כבר לפני שנים לבחירה המועדפת על מארגני אירועים מהסקטור העסקי והפרטי כפעילויות גיבוש וכיף. העושר התכני, מגוון הטעימות שלהן זוכים המשתתפים בכל אירוע, הידע העצום והמרתק המועבר על ידי זיו והאווירה המחשמלת הנוצרת במקום גרמו לסדנאות אלו להיות היהלום שבכתר באלפי אירועים עד היום. עכשיו הם יכולים להיות המרכז של האירוע הבא שלך.

סדנת יין ליום הולדת 

יש אירועים בלי סדנאות יין של זיו מנור ויש אירועים שהמארגנים החליטו שהם הרבה יותר מזה והזמינו את סדנת היין שלנו. סדנת יין  של זיו מנור הן מזמן הדבר החם ביותר כבר שנים בכל מה שנוגע לימי הולדת עם מוסיקה קצבית, המון הומור, משחקי שתייה מדליקים והמון המון ידע, הסדנאות האלו הן האטרקציה המושלמת לאירוע הבא שלכם.

לבחור את היין 

כאשר אנחנו בוחרים סדנת יין לחבורה של אנשים זו יכולה להיות משימה מעניינת בפני עצמה אפשר לבחור בסוג אחד שכולם יסכימו עליו ואופציה שנייה היא כמה סוגים שיענו על דרישות הטעם של כל החברים, כן, יין הוא בהחלט עניין של טעם בדומה לכך שכולנו מתלבשים, אוכלים ומתנהגים בצורה שונה כך גם התאמתו לכך אופי שונה של אנשים.

הדבר הנהדר הוא שישנם כל כך הרבה סוגים וטעמים בשוק כך שהחיפוש אחר יינות מתאימים הוא מרתק בפני עצמו ההתמקדות צריכה בעיקר להיות בשלושה דברים:

  1. רמת החומציות – היא חשובה לרעננות היין ולהתיישנות, יין ללא חומציות (PH) ייחשב לטפל.
  2. לבן או אדום או גם וגם? ידוע גם שיינות לבנים הם קלילים יותר מאדומים ואפשר לקחת יין אחד אדום לחברים שאוהבים טעמים עמוקים יותר. ויין לבן לאוהבי הטעמים העדינים יותר שבחבורה או שניי יינות אדומים מסוגי ענבים שונים.
  3. מחיר- עניין המחיר חשוב כי יין משובח אף פעם לא יהיה זול, אך הכול יחסי ועובד בהתאם לסגנון הערב שמתכננים ולמספר האנשים המשתתפים בו
    אפשר למצוא יינות טובים ולא יקרים מדי המתאימים לכל כיס. "דבר אינו גורם לראות עתיד ורוד כמו מבעד לכוס יין משובח" אלכסנדר דיומא האב

מעבר לכך שיש כמובן דרך נכונה לפתוח בקבוק יין בטקס עתיק יומין שתוכלו ללמוד עליו ולצבור עוד ידע מעניין ומעמיק על נפלאותיו בסדנת יין של זיו מנור יש משהו מרגש בזה כאשר חברים טובים מתאחדים ופותחים בקבוק יין צליל פתיחת הבקבוק מיד מקפיץ משהו בנפש והחוויה כולה היא אינטימית יותר כשבקבוק יין איכותי מחבר בין החברים הכי טובים ומייצר חוויה שמאחדת את כולם.

לתת ליין לנשום

רבים מכירים את המונח "לתת ליין לנשום" אבל לא כולם באמת מבינים אותו הרעיון הוא המפגש של היין עם החמצן אחרי שהוא היה סגור בבקבוק היין משחרר ארומות שהיו כלואות בתוך הבקבוק בזמן שהיה סגור ובגלל זה מקובל לומר שהיין "נפתח".

יש דרך נכונה לעשות את הזה עם היין הנכון שניתן ללמוד אבל הדבר העיקרי שצריך להנחות אותנו הוא גיל היין ככל שהיין צעיר יותר מומלץ לתת לו להיפתח בבקבוק לפני השתייה לזמן ארוך יותר לפני שמוזגים אותו, וליינות וינטג' דווקא מומלץ זמן קצר יותר, אגב, מהו יין וינטג'? יין 'וינטג' הוא אחד שנעשה רק עם ענבים שנקטפו באותה שנה, יינות שאינם 'וינטג' הם תערובות של ענבים.

עוד דבר נפלא הוא הזמן הזה שבין פתיחת היין לבין המזיגה ועד השתייה שלו, זה זמן שיכול להפוך גם הוא לרגע שיחבר בין כולם וזה בדיוק הרגעים המעוררים לשיחה
בזמן הציפייה המסקרנת לקראת טעימת היין המיוחלת. "יין ענבים מזקק את הנשמה ואת ההבנה" פרנסואה רבלה

למזוג

מזיגת היין עצמה היא טקס מרגש, היופי של צבעו העמוק של היין כאשר הוא נמזג לכוס וצליל המזיגה של מפגש היין עם הזכוכית זאת הצגה מרהיבה! כל התהליך הוא חוויה המגרה את החושים ופותחת את החשק לשתות ולהתנסות בטעמים, כל החבר'ה מצפים לשתות בזמן שהיין נמזג ומשהו בלב מיד מתרגש ומעורר הנאה. "היין הוא הדבר התרבותי שבעולם" פרנסואה רבלה

ערב טעימות יין

והרי בשביל מה התכנסנו כאן? הטעם! כמה שהיין יהיה איכותי יותר כך טעמו יהיה טוב יותר ומאוזן ברמה הנכונה, אפשר להרגיש את כל החך חוגג כשבוחרים את היין הנכון וכך ליהנות ממנו במלאו עם החברים, כל נושא הטעם של היינות שבחרתם יכול להפוך לשיחת מעניינת ולהנציח עוד רגע קסום עם החברים, יש משהו מאוד רומנטי ונוסטלגי ביין והוא תמיד מביא אתו קסם ותחושה של נינוחות. "היין הוא החלק הרוחני שבארוחה" אלכסנדר דיומא האב

סדנאות יין במרכז

ללמוד את הסיפורים והסודות בסדנת היין של זיו מנור אלו היו רק חלקיק קטן מהעובדות שאפשר ללמוד על יין. מעבר לסיפורים המרתקים על המשקה הנפלא והדרך שבה שותים יין מדובר על החוויה עצמה שמועברת בדרך הומוריסטית ומקצועית כבר שנים, בסדנת היין נוצרים רגעים קסומים תוך כדי שילוב משחקים ואינטראקציה של כל המשתתפים עם המנחה ובין עצמם העניין המהותי הוא החיבור בין יין ואנשים ואין משהו שסדנת היין המרתקת של זיו מנור עושה טוב יותר מלחבר לבבות עם אלכוהול איכותי שמשאיר אחריו שובל של זיכרונות נהדרים.

זאת חוויה שמעמיקה וגם מעניקה  בדרך משעשעת ומקורית זיכרונות טובים, כולם משתחררים ולומדים יחד וכל החושים פועלים בשיתוף פעולה של זיו מנור עם הקהל, טועמים, מדברים ובעיקר מייצרים זיכרון של טעמים וריחות של יין עם הנאה מגבשת המתגבשת עם כל החברים זאת לא עוד פעילות משמימה ולימודית אלא פעילות שמשחררת את כולם וגם את הביישנים, מסדנת היין לוקחים המון ידע אבל עיקר הסדנאות היא ההנאה שאלכוהול מייצר תוך כדי למידה
גם חגגתם וגם השכלתם, והכי חשוב, הכול נעשה תוך כדי צחוק, מוזיקה וטעמים, שילוב של כל האלמנטים ליצירת האווירה הכיפית הזאת שמחפשים באירועים שנועדו להישמר בזיכרונות שלנו. "ויין ישמח לבב אנוש להצהיל פנים משמן ולחם לבב אנוש יסעד" תהילים.

הסתקרנתם? צלצלו אלינו לפרטים נוספים: 0522-457843 סדנאות יין 

קבלו רעיונות איך להחסן יין-אחסון יינות איך מאחסנים יין

רוצים לשמוע עוד? צרו קשר 052-2457-843

דברו איתי