052-2457843

X

סדנת קוקטיילים של זיו מנור

כהורים לילד או לילדה העומדים להתגייס בקרוב לבטח גם אתם מחפשים רעיונות למסיבת גיוס משפחתית. אם בכוונתכם להפיק מסיבת גיוס בבית כדאי לכם לפנות לזיו מנור וליהנות משלל סדנאות אלכוהול מקצועיות וחווייתיות המשדרגות כל אירוע וכל מסיבה בבית ובכל מקום אחר. זיו מנור מנחה סדנאות אלכוהול בכל הארץ, בין היתר הוא מציע סדנת קוקטיילים חווייתית ומדליקה עם מוסיקה קצבית והרבה אלכוהול איכותי, סדנת יין מקורית, סדנת בירה ועוד. ראוי לציין כי סדנת אלכוהול מתאימה במיוחד עבור מסיבות גיוס המתקיימות בבית, באווירה משפחתית חמה ונעימה, ובהשתתפות החברים והחברות של הילד העומד להתגייס בקרוב.

עוד רעיונות למסיבת גיוס משפחתית

מעבר לסדנאות אלכוהול הנחשבות למתאימות במיוחד למסיבות גיוס ניתן להזמין פעילויות ואטרקציות נוספות. בין היתר ההורים יכולים להזמין מופע סטנד אפ מצחיק ומשעשע לשדרוג המסיבה, להזמין מופע מדליק של רקדנית בטן המציעה ריקוד אקזוטי וחושני עם מוסיקה קצבית ברקע, סדנת בישול בה כל המשפחה והמשתתפים לוקחים חלק פעיל ונהנים מארוחה מעולה בסיום ועוד. את הפעילות המרכזית כדאי לבחור בהתאם לאופי המסיבה המתוכננת, אך יש לזכור כי מסיבת גיוס בבית מיועדת לבן או לבת שלכם, לכן עליכם לבחור באטרקציה מתאימה עבורם.

מסיבת קריוקי בבית

מאחר ויש מבחר רעיונות למסיבת גיוס משפחתית עליכם לקבוע תקציב להפקת האירוע, להכין רשימת משתתפים ולקבוע מועד למסיבה. בשנים האחרונות הפכו מסיבות הקריוקי לשכיחות ולפופולריות במיוחד, ורוב הצעירים אוהבים לשיר וליהנות מערב קריוקי משעשע וחווייתי. כדי לשדרג את מסיבת הקריוקי כדאי לרכוש אלכוהול איכותי ולהחליט האם עורכים מנגל עבור הילד וחבריו או מזמינים מחברת קייטרינג מגשי אירוח ומנות טעימות ואיכותיות.
בנוסף, אפשר להחליט על מסיבה סוערת עם די. ג'יי מקצועי, במהלך האירוע אוכלים טוב, שותים משקאות חריפים, רוקדים ומבלים עד לשעות הקטנות של הלילה, תוך התחשבות בשכנים. כדאי לארגן את הבית מראש לקראת המסיבה, לפנות רהיטים מהסלון או במידה וגרים בבית פרטי לתכנן את האירוע בחצר.

לסיכום, יש רעיונות רבים למסיבת גיוס בבית, לכן כדאי להתייעץ עם הילד או עם חבריו לגבי אופי המסיבה, ובהתאם לכך להחליט על פעילות חווייתית לשדרוג האירוע.

 

מעוניינים לשמוע על סדנת קוקטיילים למסיבת גיוס? בואו נדבר על זה 📞 0522-457843

דברו איתי