052-2457843

X

רעיונות לסדנאות למבוגרים

מארגנים מפגש חברים? אתכם בכול הארץ מסיבת קוקטיילים ייחודית וחגיגית.
קוקטיילים מיוחדים וקינוחי אלכוהול המוכנים בשיתוף פעיל של האורחים, הסברים מרתקים על תרבות השתיה ,
מוסיקה קצבית ותחרויות היתוליות עם פרסים שווים, זיו מנור מהטלוויזיה אצלכם בחגיגה
חוויה בלתי נשכחת

לשיחת הכרות וללא התחייבות

צרו קשר: 052-2457-843

סדנת קוקטיילים של זיו מנור המקנה ידע וכלים שימושיים

סדנאות למבוגרים בלתי נשכחות

  • אתכם בכול הארץ פעילות חווייתית, מגבשת ומלאת הומור המועברת בשיתוף הקהל

  •  משימות שתיה מצחיקות המשלבים הפתעות ופרסים שווים 

  • הכנת שייקים על בסיס גלידה ופירות אקזוטיים  ואפשרויות לקוקטיילים ללא אלכוהול

  • מוסיקה קצבית במהלך הפעילות

  • שולחן ההפעלה מעוצב ומסוגנן היוצר אווירה בהתאם לאירוע והאנרגיות

נעים להכיר שמי זיו מנור המעביר מעל 15 שנה סדנאות מגניבות למבוגרים, סדנאות היוצרות אינטרקציה מצחיקה בין המשתתפים, מכינים קוקטיילים ושייקים מגניבים, מקבלים ידע רב, אנקדוטות מעניינות, וטיפים שימושיים, כול המשקאות נמזגים לכוסות זכוכית עם אלכוהול פרימיום

סדנאות מגניבות למבוגרים – משקשקים ושוברים את הקרח 

רעיונות לסדנאות מגניבות מבוגרים נשמעים כמו עניין טריוויאלי שנפתר בשליפה מהמותן אך מציאת רעיונות מקוריים לאנשים שכבר טעמו וחוו אירוע משמעותי או שניים בחייהם מתגלה כאתגר לא פשוט. בשל עולם התוכן הרחב יש לחשוב מחוץ לקופסה (מומלץ בתוך כוס) ולהיחשף לעולם שלם של אלכוהול שישמח כל לבב אנוש.

העולם שייך לצעירים? ממש לא. תחשבו על זה רגע, עולמם של הצעירים מתעסק בדרך כלל באותו שטאנץ שחוזר על עצמו. נפגשים עם החברים, הולכים לים, בערב יורדים לבר, או הולכים לאיזושהי מסיבה עם דיג'יי עם שם לא ברור שמגיע מחו"ל. רוטינה די קבועה שחוזרת על עצמה. במקרים אחרים, הם נפגשים לשחק בפלייסטיישן או פוקר כמנהג קבוע בימי חמישי, ובגדול אלו הן פעילויות הפנאי של החבר'ה הצעירים יותר.

סדנאות למבוגרים בצפון בגיבוש חוויתי לכל המשתתפים

דווקא לקהל המבוגר יותר, קיים עולם תוכן עשיר, שנועד לשבור לו את השגרה היום יומית, מלחצי העבודה, הילדים או הנכדים. בעוד שהחבר'ה הצעירים עושים פחות או יותר את אותם הדברים כשהם נפגשים עם החברים שלהם בזמנם הפנוי, אלה הם דווקא המבוגרים שנהנים מגיוון. עד שיוצא להיפגש נשרוף את הזמן בבית קפה?

סדנאות יצירה למבוגרים בתל אביב עם זיו מנור

לצערנו, שיגרת החיים העמוסה, לא מאפשרת לקהל מבוגרים להיפגש על בסיס שוטף כקבוצה גדולה.
כן, בהחלט אפשר למצוא פרלמנטים ברחבי העיר פה ושם בבוקר, אבל זאת פעילות שעיקרה היא לשבת על קפה וסתם להעביר את הבוקר.
עד שמוצאים את הזמן להיפגש כקבוצה, רצוי להעביר את הערב עם תכנית מפורטת שתגביר את רמת האינטראקציה בין המשתתפים, וכמובן תעניק חוויה מהנה וכיפית.

אחת הדרכים המומלצות ביותר לעשות זאת, היא על ידי בחירת פעילות ממוקדת למבוגרים. קיימות אין ספור פעילויות, שאמנם כרוכות בתשלום, אך מטרתן היא להפוך את המפגש להרבה יותר חווייתי, וככזה, גם למשהו עוצמתי ומהנה. הרי אם כבר נפגשים עם החברים הטובים פעם ב…, כדאי לשלב בין הריכולים והשלמת הפערים, גם פעילות מרכזית מהנה.

קוקטיילי גלידות מפתיעים וקינוחי אלכוהול

קוקטיילי גלידות מפתיעים
וקינוחי אלכוהול

אלכוהול משובח
וגיבוש חוויתי

הגשת הקוקטיילים
בכוסות זכוכית

חוברת קוקטיילים
מתנה למשתתפים

מוזיקה קצבית
ותחרויות שתייה מצחיקות

5 רעיונות מקוריים לסדנאות מבוגרים

החלטתם על תאריך ועל הבית המארח? עכשיו כל שנותר הוא לבדוק מול חברי הקבוצה, מה בא להם לעשות. בדיוק בשביל מטרה זאת, נועדו הסדנאות הבאות:

1.סדנאות שוקולד– אנשים מבוגרים מופתעים פעם אחר פעם לגלות כיצד להתלכלך משוקולד ולנסות להכין מטעמים כאלו ואחרים מחזירים אותם לילדות.

2.סדנאות פוקר- הנה משהו שמבוגרים יוכלו אחר כך לחזור הביתה ולהתרברב בפני הילדים שלהם. סדנאות פוקר נועדו לספק למשתתפים חוויה מהנה, בה ילמדו המשתתפים כיצד לשחק פוקר. המשתתפים מקבלים הסבר מעמיק על חוקי המשחק, מתי כדאי לבלף ואם בכלל, ועוד אנקדוטות מעניינות

3.סדנת קוסמטיקה- נכון, סדנאות הפוקר ככל הנראה יפנו יותר למין הגברי, לכן זה רק הוגן שנכתוב גם על סדנה לנשים. סדנת קוסמטיקה בהחלט יכולה להעביר לנשים המשתתפות כמה שעות טובות של לימוד והתנסות בטכניקות איפור שונות. אם המשתתפות מתעניינות בנושא ורוצות ללמוד דברים חדשים בדרך מהנה, וכמובן לאפר אחת את השנייה, ממש כאילו היו ילדות בבית הוריהן, סדנת קוסמטיקה בהחלט מומלצת.

4.סדנאות בישול- לא צריך להיות שף גדול בשביל לדעת לבשל אוכל טעים. כל מה שצריך זה את הרצון ללמוד. סדנאות בישול המתקיימות בביתו של המארח, הן בהחלט סדנאות מהנות. כאלו בהן המשתתפים מרחיבים את האופקים הקולינריים שלהם ולומדים לבשל סוגים שונים של מאכלים. בתוך סדנאות אלו אפשר גם לרדת לנישות ספציפיות יותר, כמו סדנאות להכנת סושי ועוד.

סדנאות אלכוהול למבוגרים

5.סדנאות אלכוהול וקוקטיילים- ללא ספק הדובדבן שבקצפת.

סדנאות אלכוהול, כמו הסדנאות של זיו מנור למשל, כבר מזמן הוכיחו את עצמן כחוויה מהנה ואנרגטית. אם אתם חושבים שכל מה שמוצג בסדנאות אלו, זה סקירה קצרה ומשעממת של קוקטיילים שניתן להכין בבית, או שיעור היסטוריה מרדים על תולדות האלכוהול, טעות מרה בידכם. יש סיבה מדוע סדנאות אלו, כבר מזמן מככבות בימי גיבוש לצוות ולחברות, ומשמשות כמוקד משיכה לימי הולדת לקבוצות גדולות של אנשים. מעבר לכך ששותים אלכוהול ונהנים מטעמם של אין ספור משקאות (אך במידה ואחריות), סדנאות אלו הן בראש ובראשונה כיף גדול.

בסדנת האלכוהול וסדנת הקוקטיילים של זיו מנור, הקהל לוקח חלק פעיל לכל אורך הערב, בין אנקדוטות משעשעות שמועברות בצורה מהנה על ידי זיו, המשתתפים נהנים מאינטראקציה גבוהה, משחקים משחקי שתייה מצחיקים, ובעיקר משתחררים לערב אחד מכל הלחץ שמלווה אותם ביום יום. יתרון נוסף בסדנאות אלו, הוא שמעבר לצחוקים ולאווירה הקלילה, גם באמת לומדים להכין קוקטיילים בצורה הפשוטה ביותר, ככה שכל משתתף יוכל לצאת מהסדנה ולהכין בבית את המשקה שהיה לו טעים. עם מוזיקה אנרגטית ומקפיצה, היכולת של זיו מנור לחבר בין האנשים ולייצר אינטראקציה משעשעת, מעשירה את הידע של המשתתפים, מאפשרת להם לקחת חלק בסדנה בה כולם משתתפים פעילים, ובעיקר מעניקה להם ערב שלם של אושר. הקושי היחיד בסיום סדנה כזאת, הוא שאי אפשר להוריד את החיוך מהפנים!

סדנאות יצירה למבוגרים בשרון

כפי שאתם יכולים לראות, החיים החברתיים ממש לא נגמרים כשמתבגרים. ההפך הוא הנכון. ככל שמבוגרים יותר, יש את הרצון ללמוד דברים חדשים ולהתנסות בדברים שבעבר פשוט היו עוברים לידינו. יש אין ספור סדנאות ופעילויות למבוגרים, שכל מטרתן היא לגרום למשתתפים להעביר את הערב והבילוי בנעימים. אז הגיע הזמן להפסיק לחשוב שה-היילייט של הערב הוא צפייה בחדשות, או מפגש עם חברים על קפה ומאפה. אם לא נפגשים בתדירות גבוהה, חייבים שהערב יהפוך להיות אירוע מרגש. סדנאות כמרכיב המרכזי, כשבין לבין ניתן לפטפט ולהשלים פערים, הן השילוב המוצלח ביותר לערב חווייתי.

מעוניינים לשמוע על סדנת קוקטיילים מבית זיו מנור? בואו נדבר על זה 📞 0522-457843

דברו איתי