X

הפעלות לחנוכה לבית

חג החנוכה בפתח ואתם רוצים לעשות משהו מיוחד, מבלי לקרוע את הכיס? הדבר בהחלט אפשרי. עם כמה שכיף לקחת את המשפחה לאילת או לטוס עם כמה חברים ליוון, כולנו יודעים שזה לא תמיד מתאפשר מבחינה כלכלית, לוגיסטית ובעקבות סיבות נוספות. עם זאת, חנוכה הוא בהחלט חג כיפי ומרומם מצב רוח, שכדאי ורצוי לעשות בו משהו יוצא דופן, שישבור את השגרה לסיום השנה החולפת. הפעלה חנוכה לבית עם סדנת הקוקטיילים של זיו מנור הינה רעיון מצוין ליום כיפי.

סדנת קוקטיילים לחנוכה עם זיו מנור
סדנת קוקטיילים לחנוכה עם זיו מנור

אז כולנו יודעים שחנוכה הוא חג שמבחינת פעילויות מכוון בעיקר לילדים שנהנים מהפסטיגל, הצגות והופעות נוספות, אך אין זה אומר שאין אפשרויות רבות גם למבוגרים כדי לנצל את החג בצורה מהנה ומיוחדת – בעיקר בסלון או במרפסת. ניתן להנות ממגוון רחב של סדנאות חוויתיות שמהוות רעיון נהדר כהפעלות לחנוכה לבית, בהן תוכלו לחגוג עם החברים הקרובים, המשפחה או החברים לעבודה, כשהכל תלוי באירוע אותו תרצו לערוך. ישנם אנשים רבים שמתייאשים מהר וחושבים שאין שום הפעלה לחנוכה שאפשר לעשות בצורה שמחה ואינטימית בבית – אך ההיפך הוא הנכון. לכבוד חג האורים הקרב, אספנו עבורכם מספר רעיונות פופולריים מוצלחים מאוד כהפעלות לחנוכה לבית, שיהיו חווייה של ממש, במיוחד ברוח החג.

סדנת קוקטיילים בחנוכה
סדנת קוקטיילים בחנוכה

רעיונות להפעלות לחנוכה 

סדנת קוקטיילים

אם אתם מחפשים אירוע מצחיק ומהנה, שיכניס ערך מוסף להדלקת הנרות שלכם, מומלץ מאוד לנסות סדנת קוקטיילים חוייתית שתכניס הרבה אור לבית שלכם. את הסדנה מנחים מיקסולוגים מנוסים שייתנו לכם רקע עשיר לגבי האלכוהול בכלל וקוקטיילים בפרט, ידגימו את השלבים להכנת קוקטיילים ברמה הגבוהה ביותר וכמובן יכינו יחד אתכם ויענו על כל השאלות. הסדנה כוללת אווירה כיפית עם מוזיקה קצבית, וגם שירי חג קלאסיים, לאוהבי המסורת. גם הקוקטיילים עצמם יותאמו לחנוכה מבחינת הטעמים, הצבעים והמרכיבים, ותהנו מסדנת נושא של ממש בתקופה זו של השנה. כמובן שכל הסדנה מלווה בטעימות ובהנאה מכל הקוקטיילים שתיצרו, מה שירים את האווירה ויעשה לכולם מצב רוח טוב וחגיגי.

סדנת יין

המשקה הקלאסי של כל החגים והאירועים יישתלב בצורה אידיאלית גם במקרה זה. סדנת יין מעשירה היא רעיון מצוין כהפעלה לחנוכה, כאשר היא תיצור מפגש חברתי מעשיר, מעניין וכיפי. מלבד סוגי היין הרבים שתטעמו, סדנת יין מקנה כלים רבים בנוגע לבחירת יין לעתיד, הבחנה בין סוגי יין שונים, פירוט בנוגע לבחירת יין כמתנה, התאמת יין לסוגי אוכל והסברים בנוגע לתהליך ייצור היין עצמו. חשוב לציין כי סדנת יין מלווה בגבינות טעימות ומיוחדות לצד היין, שגם עליהן תקבלו הסבר מפורט מבחינת התאמת הטעמים לסוגי היינות, וגם במאכלים מיוחדים לחג החנוכה, שיהפכו את האירוע לסמלי במיוחד.

סדנת וויסקי

לחובבי האלכוהול המחוספס יותר, ניתן ליהנות בבית מסדנת וויסקי אותה מנחים מאסטרבלנדרים עתירי ניסיון. המשקה העתיק שהחל את דרכו בסקוטלנד ואירלנד, עבר תהפוכות במרוצת הזמן ובהחלט שווה סיפור של ממש, ובדיוק על כך תלמדו במהלך הסדנה. מלבד הידע שתקבלו, שמוצג בצורה מרתקת ומיוחדת, תטעמו את סוגי הוויסקי המגוונים, שיעשו לכם חמים בגוף וטוב על הלב, ותקבלו הסבר מפורט על כל אחד ואחד מהם. מומלץ מאוד לחוות את הסדנה בערב אינטימי בבית עם החברים, ושילוב עם שירי חנוכה והדלקת נרות חגיגית הופכת את הסדנה לרעיון מעולה כהפעלה לחנוכה, במהלכה תחוו, תצחקו, תטעמו ותשירו.

סדנת אלכוהול

למי שלא רוצה להתמקד בסוג אלכוהול ספציפי ופשוט מחפש ערב חגיגי של צ'ייסרים, משחקים מהנים ואווירה טובה, סדנת אלכוהול תהיה פיתרון מומלץ מאוד. את הסדנה מעביר צוות ברמנים מקצועי ואנרגטי, בערב מצחיק ומרגש שכולל משחקי שתייה מיוחדים, טעימת סוגי אלכוהול איכותיים ויוצאי דופן, העלאת זיכרונות וסיפורי עבר כאשר הכל נעשה במסגרת מוזיקה קצבית ואווירה שמחה וכיפית. סדנה זו הינה בהחלט מהאפשרויות הטובות ביותר להפעלות לחנוכה לבית, מכיוון שאין זמן טוב יותר מאשר החגים וסיום השנה, כדי לשמוח ולצחוק יחד עם הקרובים לכם. במידה ותרצו, מנחי הסדנה ישלבו במהלך הערב גם הדלקת נרות חגיגית ומיוחדת ושילוב השירים המסורתיים, כדי להכניס את כולם לאווירה.

סדנת לביבות

האחות הקטנה של הסופגניה, שמתחילה לקבל הערכה ראויה בשנים האחרונות – הלביבה. סדנת בישול היא אופציה מומלצת מאוד כחווייה מגבשת וביתית עבורכם יחד עם החברים או המשפחה, בעיקר כשמבשלים מאכלים מיוחדים לחג. את הסדנה מנחים שפים מקצועיים שיעניקו לכם הדרכה מלאה, טיפים מיוחדים וכמובן אוכל משובח ואיכותי. הסדנה כוללת הכנת לביבות מיוחדות מאוד מבחינה קולינרית, דוגמת לביבות תירס, כרובית, דלעת, בטטה ורעיונות נוספים שמעולם לא חשבתם עליהם. כמובן ששלבי הלימוד וההכנה אינם כוללים את הלביבות בלבד, אלא גם את כל המסביב מבחינת התאמת שאר סוגי מאכלים לארוחה, אילו משקאות יתאימו והמלצות נוספות. לחובבי הקולינריה והמאכלים המסורתיים, סדנה זו יכולה להיות אחת האופציות המוצלחות ביותר כהפעלות לחנוכה לבית.

סדנת סופגניות

כמו ישראלים רבים אחרים, כנראה שהאסוציאציה הראשונה שלכם עם חג האורים, תהיה המאכל המתוק ואהוב – הסופגניה. אז נכון, רבים מאיתנו רגילים לבצק עם מעט ריבת תות ואבקת סוכר, אך הגבולות נפרצו כבר מזמן והמגוון הפך לרחב מאוד. גם את הסדנה הזו מעבירים קונדיטורים ושפים ידועים בתחומם, שידגימו, יעבדו איתכם באופן צמוד ויראו כיצד להכין סופגניות מתוקות, מלוחות או אפילו חריפות. כמו כן, המנחים ילמדו כיצד להכין סופגניות גם בצורות אחרות, כמו צ'ורוס, ספינג' ועוד. אז אם אתם מחפשים רעיון באמת קלאסי לחג הקרב, כנראה שערב חוויתי עם החברים והסופגניות האהובות תהיה אפשרות מתאימה מאוד כהפעלה לחנוכה.

אז במידה ואתם מעוניינים בערב שישבור את השגרה ויקרב ביניכם ובין קרוביכם, כשהכל נעשה במסגרת ביתית וחמימה, הזמינו לחג הקרוב את אחת מהסדנאות החוויתיות שיוצרות חגיגה לכל החושים ויהיו רעיון אופטימלי כהפעלה לחנוכה.

מעוניינים לשמוע על הסדנאות שלנו לחנוכה? בואו נדבר על זה 📞 0522-457843

דברו איתי