X

הקוקטיילים המנצחים של זיו מנור לאירוח

הקוקטיילים של זיו

בסדנת הקוקטיילים של זיו מנור יוצאים מהקופסה ומתאימים קוקטיילים לכל סוג של אירוע בו הייתם רוצים ליצור אווירה שתרגש ותפתיע, שילוב האלכוהול המתאים עם חומרי גלם משובחים והצגתם ע"י דרך מקורית לאורחים, הם אלה שהופכים את כל הסיפור למעניין, קבלו את ארבעת המתכונים של הקוקטיילים המנצחים של זיו מנור לאירוח חגיגי:

קוקטייל פירות יער שובבים
שני השחקנים הראשיים בקוקטייל זה הם ליקר אוכמניות ווודקה, נתחיל בזה שאוכמניות הם פרי יער הידועה במאפיינים בריאותיים, האוכמניות בעלות כמויות גדולות של נוגדי חמצון המסייעים לשמירה על הבריאות ואפילו יכולים לסייע בהאטת תהליך ההזדקנות, הוודקה לעומת זאת הידועה בעיקר כמשפיעה על העלאת השכרות, מגיעה כאן בכמות קטנה. קוקטייל פרות יער שובבים זה השילוב המושלם בין טעמים מתוקים וחמוצים שמתאים לכל סוג אווירה.

שמים 1/2 מגובה הכוס קרח

מוזגים ליקר אוכמניות של יקב לביא לכדי 1/2 מגובהה הכוס

מוסיפים 60 מ"ל ואן גוך

מוסיפים 40 מ"ל סאוור

סוגרים עם ראשן ומקשטים עם תפוחים ירוקים.

קוקטייל פירות יער שובבים מעולה כאפרטיף, פתיח לארוחה.

קוקטייל פירות
קוקטייל פירות

קוקטייל סורבה מאוהב
מה יוצא כשמחברים גלידה מעולה עם ליקר שמנת? קוקטייל קינוח חגיגי שיפתיע את כל האורחים שלכם, לקוקטייל זה חשוב להצטייד בבלנדר, וזה שווה מאוד את ההשקעה. ליקר השוקולד הלבן הוא בעל מרקם עשיר, עם חריפות מעודנת (15% אלכוהול), טעמו העמוק בשילוב המתיקות של הגלידה הופכים את הקוקטייל הזה למעדן של ממש.

שמים קרח עד לכדי 1/2 מגובהה הבלנדר

מוזגים 1/2 בקבוק ליקר שוקולד לבן של יקב לביא

מוסיפים 1/2 קופסה של גלידת וניל צ'יפס

מפעילים עד לקבלת מרקם עדין של ברד ומגישים לכוסות.

קוקטייל סורבה מאוהב
קוקטייל סורבה מאוהב

קוקטייל טירמיסו חתיך
לא סתם קראנו לקוקטייל קינוח זה חתיך, הוא הצגה לעיניים! ליקר קרמל ריבת חלב העשוי מריבת חלב אמתית. עשיר בטעם קרמל ובעל חריפות מעודנת (13% אלכוהול בנפח), בשילוב גלידת ריבת חלב, הנאה כפולה שמשאירה סיומת ארוכה בחך, תיקחו את הטעם הנפלא של ריבת החלב ובמפגש עם פירורי הקוקוס הקינוח הזה לא יצא לאף אחד מהראש, ואיזה נפלא זה להגיש את הכל בגביעי גלידה? הנאה מובטחת, קל להכנה וסיומת מדהימה לערב חגיגי.

שמים קרח עד לכדי 1/2 מגובהה הבלנדר

מוזגים 1/2 בקבוק ליקר ריבת חלב של יקב לביא

מוסיפים 1/2 קופסה של גלידה ריבת חלב

מפעילים עד לקבלת מרקם עדין של ברד

ומגישים לגביעי גלידה עם רוטב שוקולד וקוקוס

הכנת גאנש :

מחממים שמנת ושוקולד מריר מניחים את גביע הגלידה בתוך רוטב השוקולד והקוקוס.

קוקטייל טירמיסו
קוקטייל טירמיסו

קוקטייל טרופי חצוף
הדרינק המתקתק והמשעשע הזה מתאים מאוד לאנשים עם חיבה למתוק, בנוסף הוא גם בריא כאשר הליצ'י עתיר בוויטמינים C וB, והפסיפלורה, או בשמה העברי "שעונית נאכלת" עשירה בסיבים תזונתיים וידועה כמרגיעה, את כל המתוק הזה מאזנים עם משקה ביטר למון מריר ותוסס. אין ספק שקוקטייל מדליק ומסתורי זה מביא אתו תחושה של שכיבה על חוף הים ביציאה לחופשה, פשוט הצגה לעיניים.

שמים 1/2 מגובהה השייקר קרח

מוזגים ביחד שכר ליצ'י ושכר פסיפלורה עד לכדי 1/2 מגובהה השייקר

מוסיפים 40 מ"ל מיץ לימון משקשקים היטב עד שלא שומעים את הקרח

מוזגים לכוסות וסוגרים עם ביטר למון ומקשטים עם תפוזים.

קוקטייל טרופי
קוקטייל טרופי

מדוע כדאי להגיש קוקטיילים באירועים?

כאשר אנחנו מכינים משהו מיוחד לאורחים, לא רק בירה או יין, אנחנו בראש ובראשונה נותנים להם תחושה שהם חשובים לנו, אנחנו שמים דגש על השקעת מחשבה להנאה המרבית של האנשים ובעיקר משאירים להם זיכרון בעל טעמים ולא רק דואגים לשכר אותם וקוקטיילים היא הדרך הכי טובה לעשות זאת, בשנים האחרונות קוקטיילים תפסו מקום מרכזי בתרבות האלכוהול העולמית ובישראל כפרט, אין אירוע או מסעדה שלא מגיש את הקוקטיילים הייחודים שלו. אחד הדברים החשובים בבחירת הקוקטיילים שתרצו להגיש באירוע שלכם הוא גם הדרך בה אתם מגישים אותם, זה נפלא להכין את הקוקטייל מול האורחים, לעשות זאת בהגשה מיוחדת ולהפוך שתיית אלכוהול להצגה של ממש, אז קדימה, תרגשו את האורחים שלכם והשאירו להם חוויה בלתי נשכחת.

מוכנים להפתיע את כולם עם קוקטיילים מקורית? צלצלו: 052-2457843 אהבתם את המאמר?

בטח תיהנו מהמאמר על סדנת קוקטיילים לערב גיבוש

סדנת קוקטיילים חווייתית עם זיו מנור מייצרים חוויות

דברו איתי