X

סדנת גיבוש לעובדים הופכים את הלימון למוחיטו

המציאות החדשה מחייבת אותנו להתאים את עצמנו לשינויים שקורים מסביב. מגבשים בין העובדים ומגבירים את השייכות האירגונית עם סדנת גיבוש לעובדים ?

אחרי שנים של ניסיון כאמן חווית אלכוהול והעברת סדנאות למאות אנשים, זיו מנור מביא את סדנת הקוקטיילים עד אליכם דרך סדנת גיבוש אתכם בכול הארץ 

סדנת קוקטיילים איכותית של זיו מנור עם חבילת אלכוהל במתנה

לשיחת הכרות וללא התחייבות

צרו קשר: 052-2457-843

סדנת גיבוש המועברות כחוויה אמיתית

מעבר להכנת הקוקטייל והאלכוהול, חשובה האינטראקציה בין המשתתפים, ההנאה והגיבוש שהם המטרות האמיתיות שלנו ושל המשתתפים. כשמשלבים תשוקה, הנאה ואהבת אנשים, מקבלים סדנת גיבוש בזום שבאמת מעוררת את האווירה לחיים, ומחזירה את החיוך אל הפנים. קדימה, מוכנים להתחיל לשקשק?

סדנת קוקטיילים עם זיו מנור

יש משהו בשגרה השוחקת, בעבודה הלחוצה ובחיי היום-יום שגורמים לנו לפעמים לשכוח להנות. אנחנו בעצם שוכחים מהדברים החשובים באמת

כל מה שצריך במקרים מסוימים, היא דרך יצירתית שתזרים חיים חדשים אל תוך האווירה הקיימת; בין אם מדובר במשפחות, ימי גיבוש לעובדים או ימי הולדת, סדנת הקוקטיילים יכולה להתאים לכל אחד שרוצה להנות מחוויה שעושה טוב על הלב.

סדנת גיבוש בזום היא למעשה סדנת קוקטיילים בשלט רחוק. הסדנה מועברת באמצעות הסברים, אינטראקציה כיפית ופידבקים חיוביים בין המשתתפים.

בסדנת הקוקטיילים בזום תקבלו הסברים מרתקים על אלכוהול, טיפים שווים לאיך מומלץ לשלב אלכוהול, איך ניתן לשמור על בקבוקי אלכוהול איכותיים ועוד הרבה אנקדוטות מעניינות.

נלמד לשלב את המרכיבים הנכונים המתאימים לסוג האלכוהול, להכין קוקטיילים בטעמים שונים, נדבר על טכניקות ונשלב אלכוהול עם המון הנאה וכיף

מה לומדים בסדנת גיבוש ?

הכנת קוקטיילים, כפי שהיא מוכרת לרוב האנשים, וודאי מעלה בכם אסוציאציות של שילובי אלכוהול מעניין, עם פיסות לימון התלויות על הכוס ושמשייה ורודה קטנה בצד.

זיו מנור אכן יודע לקלוע בטעמים אקזוטיים ובקוקטיילים מיוחדים;

הוא מומחה חוויית אלכוהול ובעל 15 שנים של ניסיון בארגון אירועים.

אך מעבר להכנת הקוקטיילים עצמם, זיו מנור שם דגש על דרך ההגשה של הקוקטיילים השונים, העיצוב וההופעה החיצונית.

תלמדו על הכלים שכל ברמן חייב להחזיק כדי להיות אמן בתחומו, על סגנונות האירוח השונים וגם על קוקטיילים שיכולים בקלות להפוך לקינוח מרענן שנראה מעולה לצד חיוך מרוח מצד לצד.

בסדנה תלמדו להכיר את עולם האלכוהול, תכירו שילובים של טעמים מנצחים וכמובן תלמדו להכין לגמרי בעצמכם את הקוקטיילים שמעיפים כל אירוע

אם תרצו, ניתן לשלב במהלך הסדנה משחקי גיבוש מעניינים ופרסים שמקפיצים את האווירה, כי קצת תחרותיות תמיד מוגשת נהדר ליד קוקטייל קריר.

מה צריך לעשות כדי להיערך לפעילות?

ממש לא הרבה. סדנת גיבוש בזום אפשר לערוך בכל זמן שתבחרו.

כדי להיערך לסדנה מבחינת המצרכים, לא תצטרכו לטרוח הרבה (או בכלל). הסדנה משלבת מצרכים פשוטים ולא מורכבים, כאלו שייתכן ויש לכם בבית ממילא, ואם לא תוכלו למצוא אותם בקלות בכל סופר או מכולת מקומיים.

אם תרצו לבחור מוטיב או נושא מרכזי שבו תעסוק הסדנה, תוכלו לבחור אחד תוך התייעצות עם זיו.

ביחד תבחרו את הנושא שיתאים במיוחד למשתתפי הסדנה, כדי שכולם יזכו לחוויה מיוחדת של פעם בחיים. מתחשק לכם ערב בסגנון אסיאתי? רוצים ללכת על ארוחת ערב בסגנון איטלקי, המשלבת קוקטיילים מהמזרח הרחוק?

רק תבקשו, ותקבלו טעימה מהמבחר האקזוטי שמציעות המדינות השונות ברחבי העולם.

לא צריך בר, כדי להיות ברמן

סדנת הקוקטיילים בזום אפשרית בכל מקום ובכל זמן. ממש אצלכם בבית, נפתח בר לערב אחד שכולו פאן וקוקטיילים מיוחדים שתטעמו מהם במהלך הסדנה.

סדנת הקוקטיילים מיוחדת במינה, משום שהיא מאפשרת חשיפה לאמנות הכנת הקוקטיילים, עובדות מגניבות על אלכוהול וסדנת גיבוש בזום המחברת בין המשתתפים.

אתם, משתתפי הסדנה, תכינו את כל הקוקטיילים בעצמכם באמצעות שיועברו בצורה קלילה, כיפית ובדרכו הייחודית של זיו מנור, שמצליח להפוך כל אירוע לחוויית אלכוהול ייחודית שלא הכרתם עד כה.

זיו מנור מומחה לא רק לאלכוהול, אלא גם לחיבורים בין אנשים והעלאת המורל הקבוצתי. בזמן שמשתתפי הסדנה מכינה את הקוקטיילים, זיו משלב שיחה קלילה וכיפית, מוזיקה נעימה והרבה מאוד פאן.

סדנת קוקטיילים זה לא עניין של מיומנות, אלא של נכונות. מתאים לכם להנות? אתם במקום הנכון  נשאר לכם רק להתחיל.

מתי אפשר להתחיל לשקשק אלכוהול?

עכשיו, אתמול או מחר. במילים אחרות: מתי שתגידו

אתם בוחרים את התאריך ואת השעה, בוחרים את המשתתפים שהייתם רוצים לחלוק איתם את החוויה המרעננת הזו ואנחנו נדאג להעניק לכם ערב בלתי נשכח.

זיו מנור, בעל 15 שנות ניסיון בארגון אירועים והעברת סדנאות, יודע להקפיץ כל אירוע ולהפוך כל סדנת גיבוש בזום מבנאלית לחוויה שלא תשכחו אף פעם.

אל תחשבו יותר מדי הזמינו סדנת גיבוש בזום, שהיא לא רק סדנה אלא חוויה אמיתית, המשלבת ידע מעולם שלא הכרתם. הזמינו עכשיו: זיו מנור – 052-245-7843

סדנת קוקטיילים של זיו מנור

הקליקו סדנת גיבוש לעובדים סדנת קוקטיילים עם זיו מנור:)

21 רעיונות לערב סדנאות גיבוש לעובדים עוצמתי ומדהים⚡⚡⚡

דברו איתי