052-2457843

X
סדנת קוקטיילים
סדנת קוקטיילים

כל מבוגר הוא ילד בנשמתו

לכן, גם אנחנו המבוגרים אוהבים מאוד לשחק במשחקים- במיוחד כשמדובר במשחקי חברה או הפעלות הכוללים מספר משתתפים ותחרויות בין קבוצות שונות. אז אם אתם מחפשים משחקי חברה מעניינים ומלאים בהומור שלא תפסיקו לצחוק כל הערב, כאלו שתוכלו לשלב בערב המושלם שאתם מתכננים, לצד הסדנה שלו, זיו מנור מציע בכל מאמר, מגוון של משחקי חברה למבוגרים רעיונות שיתאימו לכל קבוצת גיל:

משחק "צייר לי סרט״:

המטרה במשחק זה היא להמחיש, בעזרת ציור בלבד, שם של סרט מוכר בכדי ששאר חברי הקבוצה יוכלו לגלות אותו. למשחק צריך להכין בין 3-10 משתתפים, כרטיסיות עם שמות של סרטים מקופלים בתוך קערה, לוח רישום גדול (מומלץ לוח מחיק), טושים ודפים (בלוח מחיק תצטרכו רק טושים מחיקים ומחק), סטופר לספירת הזמן.
איך משחקים? כל המשתתפים מתחלקים ל-2 קבוצות שוות כאשר כל קבוצה משחקת לפי סבב של זמן. בכל סבב יש משתתף אחד אשר בוחר כרטיס עם שם של סרט שרק הוא רואה ועליו לצייר אותו על לוח הרישום לשאר חברי הקבוצה והם צריכים לנחש מה השם של הסרט בהתאם לציורים והרמזים שהוא מצייר. לכל קבוצה יש דקה בלבד כדי לנחש את הסרט שמצויר, במידה והקבוצה מצליחה לנחש את שם הסרט תוך דקה- הם מקבלים נקודה. לא הצליחו? אין ניקוד. כעבור דקה מתחלפים בקבוצה וכך ממשיכים הלאה.
לדוגמה: במידה והמשתתף המצייר בחר כרטיס שרשום עליו "כלב", עליו לנסות להוציא את האמן שחבוי בו ולהצליח לצייר כלב בצורה ברורה מספיק שתזכה את חבריו לקבוצה בנקודה.מנצחים כשהקבוצה שהצליחה לצבור את רב הנקודות לאחר שכל כרטיסיות המשחק נגמרו היא המנצחת.טיפים מומלצים לשדרוג ההנאה מהמשחק: החליפו בין המשתתפים בכל סבב כך שכל חברי הקבוצה יצטרכו להעביר את שם הסרט בעזרת הציור- ההנאה מובטחת!

אז לאחר שנסגרתם על כמה פעילויות כיפיות להעביר איתן את הערב. הגיע הזמן לאטרקציה המרכזית. חשוב לציין שמי שמתכנן את זמני ההפעלות בערב שלכם, יוכל לשלב את הסדנה של זיו מנור בכל שלב בערב, בתחילתו, באמצע וגם בסופו! מה שבטוח, שלאורך כל הדרך אתם תהיו בראש טוב!
בסדנאות שהוא מעביר בכל רחבי הארץ ולכל סוגי הקבוצות והמעוראות, זיו מנור משתמש אך ורק באלכוהול איכותי ומשובח, אתם זוכים להשתתף בהכנת קוקטיילים ומשקאות מגניבים וייחודים, וכמובן שעל טעימים אין מה לדבר בכלל. בנוסף, מקבלים מלא מתנות שוות וטיפים הביתה לאירוח מושלם ומתכונים גם!

אז… עם הסדנה בא לכם גם משחקי חברה למבוגרים רעיונות ועוד מתנות שוות? בואו נדבר על זה 📞 0522-457843

סדנת קוקטיילים מגניבה של זיו מנור עם משחקי שתייה מגבשים

דברו איתי